- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3 - A Nightmare on Elm Street - Moord op Depp vs Carrie - Moord op moeder
1-0 beide matig (gezien het stadium waar we nu in verkeren)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
6-3
Grappig trouwens dat de moord op Glen wel door is, maar de moord op Tina niet. Die tweede is wat mij betreft tien keer zo geniaal als deze.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
6-3
Grappig trouwens dat de moord op Glen wel door is, maar de moord op Tina niet. Die tweede is wat mij betreft 10 keer zo geniaal als deze.
Ik denk vooral dat de eerste beter blijft hangen, althans bij mij toch.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ben weg voor de rest van de avond. Zorgen jullie dat de TCM er twee keer in blijft.
Mogen jullie verder stemmen wat je zelf wilt. 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
als het aan mij ligt wel..
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Idioot dat Haute Tension er uit ligt, ik wilde juist nog op die gaan stemmen, maar weer gemist... En dan nog wel eruit tegen iets als Blair Witch... 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
4 - Texas Chain Saw Massacre (1974) - Meathook scene vs Exorcist - Hoofddraai scene
1-0
zware loting!
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Niet elke horror hoeft persé expliciet te zijn. Horror kan ook gewoon schrikwekkend zijn zonder dat er bloed aan te pas moet komen.
Ben in elk geval blij dat Blair Witch doorgaat, topfilm!
Dat heb ik ook nergens beweerd. Ik zeg alleen dat ik honderden scenes uit het thriller genre kan opnoemen die even schrikwekkend zijn voor mij als het einde van Blair Witch. Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat zo'n scene Haute Tension kan verslaan.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Inderdaad. Maar zoals dutchtuga zei speelt het bovennatuurlijke element wel een rol in de genrebepaling. Anyway, BW heerst
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Nergens wordt het bovennatuurlijke element laten zien. Er wordt alleen gesuggereerd en gesproken over de Blair Witch. Dus die reden is moeilijk te begrijpen voor mij.
Maar ik ben ook gewoon koppig omdat mijn favoriete scene er uit ligt.