- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
O mijn god, de jongen die niet genoeg opleidingsniveau heeft om te snappen wat mensen aan Monty Python vinden...
Mannen die zich als vrouwen verkleden, woordgrapjes als Bigus Dickus ... Opleidingsniveau dat je daarvoor nodig hebt!
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Er zitten heel erg grappige scènes in Trainspotting, maar grappige scènes maken het nog geen komedie mi.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
7-9 Misschien niet 100 % komedie, maar toch de nr. 2 in m'n top-10 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Mannen die zich als vrouwen verkleden, woordgrapjes als Bigus Dickus ... Opleidingsniveau dat je daarvoor nodig hebt!
Bigus Dickus

orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Tsja, het zijn geen hilarische cartoons voor 14-jarige gefrustreerde gamertjes zoals de jappen dat zo goed kunnen natuurlijk..
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ja, zo kan ie wel weer. kappen met dat persoonlijk geflame svp.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tja eerst roepen ze in koor dat Fear & Loathing weg moet omdat het een drugsfilm is en een paar dagen later is Trainspotting ineens wel goed, ondanks dat het voor 90% over drugs gaat. Rare jongens hier.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
1-4
Dat Trainspotting deze KO maar mag winnen.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Tja eerst roepen ze in koor dat Fear & Loathing weg moet omdat het een drugsfilm is en een paar dagen later is Trainspotting ineens wel goed, ondanks dat het voor 90% over drugs gaat. Rare jongens hier.
Nja, humor over drugs is ook humor...
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Touche! (Met e accent)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
1-6
Tja eerst roepen ze in koor dat Fear & Loathing weg moet omdat het een drugsfilm
Ik maakte geen deel uit van dat koor.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ik heb niets tegen het bestempelen van MP als komedie, maar ageer tegen al die komedie fundamentalisten die beweren dat heel veel andere films dat niet zijn.....
Ik snap ook niet waarom Irreversible niet meedoet nee.. maar gelukkig hebben we Happiness (of lag ie er alweer uit?) en Amelie nog
En waarom doet het weergaloos geestige Fight Club niet mee? Door de wereldwijde pers verkozen als komdie van de eeuw?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Up in Smoke, Fear & Loathing, Trainspotting. Een geweldige tripple bill van drugskomedies. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Wie Happiness niet kan zien als comedy heeft gewoon een gebrek aan komisch inzicht. Het grappig vinden of niet is een persoonlijke kwestie, maar niet inzien dat het komisch is, is ernstig.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Verbaasd me dat iemand als jij Fear And Loathing weet te waarderen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik snap ook niet waarom Irreversible niet meedoet nee.. maar gelukkig hebben we Happiness (of lag ie er alweer uit?) en Amelie nog
En waarom doet het weergaloos geestige Fight Club niet mee? Door de wereldwijde pers verkozen als komdie van de eeuw?
Fight Club is er in de eerste ronde uitgestemd door het genoodschap van komediefundamentalisten... 
Zou jij als voorzitter toch moeten weten. 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Wie Happiness niet kan zien als comedy heeft gewoon een gebrek aan komisch inzicht. Het grappig vinden of niet is een persoonlijke kwestie, maar niet inzien dat het komisch is, is ernstig.
A kijk, de komische fundamentalisten laten zich weer roeren!
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Fight Club is er in de eerste ronde uitgestemd door het genoodschap van komediefundamentalisten... 
Zou jij als voorzitter toch moeten weten. 
En terecht, idioot dat die film nog is geselecteerd 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
A kijk, de komische fundamentalisten laten zich weer roeren!
En waarom ben ik een komische fundamentalist ... omdat ik het genre breder zie ... sterk.
Veel (laag bij de grondse) verwijten maken lukt wel, maar daar blijft het ook steeds bij heb ik de indruk.