• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

Knock-Out: Beste Komedie 2006

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

orbit wrote:

O mijn god, de jongen die niet genoeg opleidingsniveau heeft om te snappen wat mensen aan Monty Python vinden...

Mannen die zich als vrouwen verkleden, woordgrapjes als Bigus Dickus ... Opleidingsniveau dat je daarvoor nodig hebt!

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

Er zitten heel erg grappige scènes in Trainspotting, maar grappige scènes maken het nog geen komedie mi.

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

7-7

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

7-8

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

7-9 Misschien niet 100 % komedie, maar toch de nr. 2 in m'n top-10

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Mannen die zich als vrouwen verkleden, woordgrapjes als Bigus Dickus ... Opleidingsniveau dat je daarvoor nodig hebt!

Bigus Dickus

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Tsja, het zijn geen hilarische cartoons voor 14-jarige gefrustreerde gamertjes zoals de jappen dat zo goed kunnen natuurlijk..

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Flodder - Black Cat, White Cat

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

0-1!!!!

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ja, zo kan ie wel weer. kappen met dat persoonlijk geflame svp.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Tja eerst roepen ze in koor dat Fear & Loathing weg moet omdat het een drugsfilm is en een paar dagen later is Trainspotting ineens wel goed, ondanks dat het voor 90% over drugs gaat. Rare jongens hier.

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

0-2

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

0-3

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

1-3 Flodder

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

1-4

Dat Trainspotting deze KO maar mag winnen.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

moviefreak#1 wrote:

Tja eerst roepen ze in koor dat Fear & Loathing weg moet omdat het een drugsfilm is en een paar dagen later is Trainspotting ineens wel goed, ondanks dat het voor 90% over drugs gaat. Rare jongens hier.

Nja, humor over drugs is ook humor...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Goudvisje K.O.

1-5

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

Touche! (Met e accent)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

1-6

moviefreak#1 wrote:

Tja eerst roepen ze in koor dat Fear & Loathing weg moet omdat het een drugsfilm

Ik maakte geen deel uit van dat koor.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

2-5

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Ik heb niets tegen het bestempelen van MP als komedie, maar ageer tegen al die komedie fundamentalisten die beweren dat heel veel andere films dat niet zijn.....

Ik snap ook niet waarom Irreversible niet meedoet nee.. maar gelukkig hebben we Happiness (of lag ie er alweer uit?) en Amelie nog En waarom doet het weergaloos geestige Fight Club niet mee? Door de wereldwijde pers verkozen als komdie van de eeuw?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Up in Smoke, Fear & Loathing, Trainspotting. Een geweldige tripple bill van drugskomedies.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Wie Happiness niet kan zien als comedy heeft gewoon een gebrek aan komisch inzicht. Het grappig vinden of niet is een persoonlijke kwestie, maar niet inzien dat het komisch is, is ernstig.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

3-5

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Verbaasd me dat iemand als jij Fear And Loathing weet te waarderen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

orbit wrote:

Ik snap ook niet waarom Irreversible niet meedoet nee.. maar gelukkig hebben we Happiness (of lag ie er alweer uit?) en Amelie nog En waarom doet het weergaloos geestige Fight Club niet mee? Door de wereldwijde pers verkozen als komdie van de eeuw?

Fight Club is er in de eerste ronde uitgestemd door het genoodschap van komediefundamentalisten...

Zou jij als voorzitter toch moeten weten.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Wie Happiness niet kan zien als comedy heeft gewoon een gebrek aan komisch inzicht. Het grappig vinden of niet is een persoonlijke kwestie, maar niet inzien dat het komisch is, is ernstig.

A kijk, de komische fundamentalisten laten zich weer roeren!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

3-7

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Fight Club is er in de eerste ronde uitgestemd door het genoodschap van komediefundamentalisten...

Zou jij als voorzitter toch moeten weten.

En terecht, idioot dat die film nog is geselecteerd

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

orbit wrote:

(quote)

A kijk, de komische fundamentalisten laten zich weer roeren!

En waarom ben ik een komische fundamentalist ... omdat ik het genre breder zie ... sterk.

Veel (laag bij de grondse) verwijten maken lukt wel, maar daar blijft het ook steeds bij heb ik de indruk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.