- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
5-7
Geen van beiden erg grappig, MotM wel een stuk minder irritant
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
5-8 ik vond MotM net wel enorm irritant...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
1-4 trainspotting komedie 
zwarte humor
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
trainspotting komedie 
Er zitten wat komische scènes in (in 95% van films die niet onder komedie vallen ook trouwens).. en dan is het dus meteen een komedie 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Trainspotting is een zwaar drugsdrama inderdaad 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Trainspotting is een aaneenschakeling van komische scenes, maar daar kunnen jullie zuurpruimen natuurlijk niet om lachen... , maar gelukkig voor jullie is er altijd nog de zaterdagavond revue met Andre van Duin.
De enige zuivere vorm van humor die door het genoodschap van komediefundamentalsiten wordt getolereerd. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Van Duin is een genie vergeleken met sommige van de overgebleven "komedies".
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ah, de vergelijking met Andre van Duin, ik dacht al, waar blijft ie
.
Nu nog Samson & Gert en we hebben dat ook weer gehad.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tja stel je voor dat er films meededen in de beste komedie verkiezing die ook daadwerkelijk komisch waren 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Trainspotting is een aaneenschakeling van komische scenes, maar daar kunnen jullie zuurpruimen natuurlijk niet om lachen... , maar gelukkig voor jullie is er altijd nog de zaterdagavond revue met Andre van Duin.
De enige zuivere vorm van humor die door het genoodschap van komediefundamentalsiten wordt getolereerd. 

O mijn god, de jongen die niet genoeg opleidingsniveau heeft om te snappen wat mensen aan Monty Python vinden... Blijf toch lekker Austin Powers kijken man 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
6-6
A fish called wanda; pff gert en samson nivooo
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Heb je hem gezien, of zeg je maar wat ?
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Van Duin is een genie vergeleken met sommige van de overgebleven "komedies".
Daar ben ik het dan weer wél mee eens, alleen doelen we niet op dezelfde overgebleven "komedies" 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

O mijn god, de jongen die niet genoeg opleidingsniveau heeft om te snappen wat mensen aan Monty Python vinden... Blijf toch lekker Austin Powers kijken man 
Ik heb niets tegen het bestempelen van MP als komedie, maar ageer tegen al die komedie fundamentalisten die beweren dat heel veel andere films dat niet zijn.....