- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
A kijk, de komische fundamentalisten laten zich weer roeren!
Volgens mij heeft OH er een stuk vrijzinniger kijk op dan jij......
Hij vind sommige films niet leuk, jij ontkent dat films waar jij niet om kan lachen, komedies kunnen zijn.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Wel ironisch dat er van alle Knock-Outs het meest serieus wordt gedaan bij de reeks rond komedies. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Niks serieus aan, eerder infantiel. En vermoeiend.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
En waarom ben ik een komische fundamentalist ... omdat ik het genre breder zie ... sterk.
Veel (laag bij de grondse) verwijten maken lukt wel, maar daar blijft het ook steeds bij heb ik de indruk.
Omdat jij wel even bepaald wat ernstig gebrek aan komisch inzicht is of niet.. schurkt aan tegen megalomane ideeën van almacht en alwetendheid.
Ik zie trouwens best in waarom Happiness een comedy is (heb er ook om moeten lachen), maar het is minstens zoveel een drama. Vergeleken bij films die zich alleen maar als comedy presenteren, vind ik hem dus niet erg in dit tournament passen (zeker niet in dit stadium).
En ik geloof niet dat ik daar de enige in ben.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Volgens mij heeft OH er een stuk vrijzinniger kijk op dan jij......
Hij vind sommige films niet leuk, jij ontkent dat films waar jij niet om kan lachen, komedies kunnen zijn.
Prachtig hoe jij woorden in iemands mond probeert te leggen 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Er is nu eenmaal niks zo gevarieerd in smaak als humor. Voor elk genre van humor heb je wel voor- en tegenstanders. Zo krijgen we natuurlijk bij elke uitschakeling een lange discussie te verwerken hier. Zorgt wel voor een verrassend verloop van de Knock-Out..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Da's heldere taal. Ik geef je gelijk orbit.
Spraak de disipel. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Omdat jij wel even bepaald wat ernstig gebrek aan komisch inzicht is of niet.. schurkt aan tegen megalomane ideeën van almacht en alwetendheid.
Happiness is een tragi-komedie, als iemand er de humor niet eens in herkent is dat een gebrek aan komisch inzicht. Da's redelijk logisch, en weinig megalomaan.
Als iemand niet inziet dat 1+2=3, dan mag je van die mens zeggen dat hij weinig tot geen rekenkundig inzicht heeft.
Daarbij, als we zo gaan redenering is Strangelove een politieke film, Groundhog Day romantiek, en Holy Grail een kostuumfilm. Comedy is sowieso een genre dat altijd genesteld zit in een ander.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Kunnen we deze Knock-Out niet voordragen als beste komedie? 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Bij echte komedies is dat andersom, dan ondersteund het andere genre de komdie. Of slaat dat nergens op?
precies.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Romantische komedies
Actie komedies
Zwarte komedies
Drugs komedies
Absurdistische komedies
Slapstick
Comedy of errors
Horror komedies
Sex comedies
Screwball komedies
High School komedies
Droge komedies
Klucht
Historische komedies
Piraten komedies
....
Komedies zijn er in alle soorten en maten en het zijn allemaal komedies. Dus als je er een niet leuk vind, stem er dan niet op, maar ga niet lopen klagen dat de film eigenlijk niet me mag doen.....
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Hey dat is het. We doen hierna gewoon een Droge komedie knock-out 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
2-6 Noem dit dan maar een road movie en wegstemmen die rommel.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-6 je vergat de wijn komedies Reinbo 
Die vallen onder drugs komedies.