- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: scripts
Knock-out: scripts
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-7
En terecht dat Strangelove weer won. Simpelweg een briljant script.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Ik vind het wel jammer dat je niet wat aan de loting geprutst hebt. Pulp fiction en Dr. Strangelove hadden gerust beide kunnen door zijn.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ze hadden inderdaad beide door kunnen zijn, maar het zou wat bevooroordeelt zijn als ik Strangelove en Pulp Fiction niet tegenover elkaar had gezet, terwijl de loting wel zo viel. En op deze manier is de knock-out wel spannender. Dit is een van die zeldzame knock-outs waarbij ik de finale totaal niet kan voorspellen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Ik kan alvast voorspellen dat er geen goed script zal bijzijn 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Na het wegvallen van Strangers On a Train, Being John Malkovich en Life of Brian hoop ik op een finale tussen Dr. Strangelove en Mulholland Drive
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Na het wegvallen van Strangers On a Train, Being John Malkovich en Life of Brian hoop ik op een finale tussen Dr. Strangelove en Mulholland Drive
Mulholland Dr. had er al lang uit moeten liggen. Ik wil een Casablanca en Strangelove finale. Nu maar hopen dat er genoeg Casablanca-fans zijn, wat ik betwijfel.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
6-9 ik vind dat Blue Velvet hier helemaal niet thuishoort. Qua script. En dat geldt voor die andere Lynch ook, natuurlijk.
Casablanca – 25th Hour
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan alvast voorspellen dat er geen goed script zal bijzijn 
Maar jij hebt dan ook geen idee..... 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
9-6
Jammer dat PF eruitligt. Mooi dat Blue Velvet weg is.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Barton Fink – Mr. Smith Goes to Washington
1-0 Barton Fink