- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Waargebeurde films
Knock Out: Waargebeurde films
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Moeilijk, beide films geen echte toppers.
3-5 voor de spanning dan maar.. 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Maar waar stemmen jullie nou eigenlijk op bij deze knock-out? Op de beste vertolking van een waargebeurd verhaal of gewoon de zoveelste subselectie van films? Waarschijnlijk het laatste, andere had A Bridge Too Far er nog wel ingezeten.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
4-7
Jij gaf aan dat Hotaru no Haka een veel mooier oorlogsdrama is, zonder Schindler's List gezien te hebben. Ik heb Hotaru no Haka niet gezien, maar ga dus ook niet beginnen over het feit dat Schindler's List een mooier oorlogsdrama is. Daar kan je pas over oordelen als je beide films gezien hebt. Dat we allebei op een film stemmen, zonder de ander gezien te hebben, is een ander verhaal. 
Geen idee waar jij het vandaan haalt (weet het wel natuurlijk, snel even de stemmenlijst gechecked en een voorbarige conclusie getrokken) dat ik Schindler's List niet gezien zou hebben.
Ik heb beide films gezien en weet erg goed waar ik over spreek.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
In plaats van het volgende duel samen te stellen
. Nee, we blijven als mafkezen verderstemmen op een film die toch al lang door is. En waarom? Omdat we LUI zijn, gvd! 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Maar waar stemmen jullie nou eigenlijk op bij deze knock-out? Op de beste vertolking van een waargebeurd verhaal of gewoon de zoveelste subselectie van films? Waarschijnlijk het laatste, andere had A Bridge Too Far er nog wel ingezeten.
Ik houd eerlijk gezegd rekening met beide. Een soort van combinatie zeg maar. Soms ken ik het waargebeurde verhaal niet goed, dus stem je vanzelf op de film.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
4-7
Geen idee waar jij het vandaan haalt (weet het wel natuurlijk, snel even de stemmenlijst gechecked en een voorbarige conclusie getrokken) dat ik Schindler's List niet gezien zou hebben.
Ik heb beide films gezien en weet erg goed waar ik over spreek.
Oke, even goede vrienden hoor. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-8 wel jammer dat die saaie vuurvliegjes er nog inzitten, had dan nog liever Schindlers list gehad....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
overige duels
Spartacus -Walk the Line
Papillon – Ray
Raging Bull - The Untouchables
Cidade de Deus - In the Name of the Father
Diarios de Motocicleta – Boogie Nights
The Pianist- Der Untergang
Heavenly Creatures - Ed Wood