- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Waargebeurde films
Knock Out: Waargebeurde films
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
7-7 toch te hopen dat the Pianist wint zeg...
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Wordt hoog dat jij een paar moderne Japanse klassiekers gaat uitproberen Sander2 
Sorry, maar anime trekt me gewoon totaal niet, zal het nog wel eens uitproberen, maar voorlopig niet zo'n zin in.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Mag ik dan vragen op welke films/series je je baseert ? 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Wat die Ed Wood hier nog doet ? Depp die een slecht typetje neerpoot als één van de beste waargebeurde films ?
Ed Wood – Amadeus
0-1
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Sorry, maar anime trekt me gewoon totaal niet, zal het nog wel eens uitproberen, maar voorlopig niet zo'n zin in.
Ik heb ongeveer een trauma opgelopen dankzij mijn broertje, die alleen maar naar Fox Kids/Nickolodeon onzin kijkt. En daarnaast begrijp ik gewoon niet waarom je een tekenfilm zou maken, met speelfilms kun je veel meer, ziet er veel beter uit etc.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nou ik vond Ed Wood top, maar heb Amadeus nooit helemaal gezien dus ik stem niet. Vechten jullie het maar uit 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Met een animatie kan je evenveel en meer. Er is niks wat je tegenhoudt om iets te doen in een animatiefilm, terwijl in echte films de werkelijkheid vaak in de weg zit. Hoor je Oshii ook zeggen in de commentary track van Innocence, waar een bepaald shot zogezegd met 2 lenzen "geschoten" is.
Daarbij zijn ze vaak prachtig gestileerd. Probeer toch maar een keer een echte film in plaats van die goedkope junk, te prefereren een Ghibli. Begin met Spirited Away of zo. Een film die ook door gewinterde filmliefhebbers goedgevonden wordt. En da's echt niet omdat die graag naar Fox Kids/Nickolodeon kijken.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
ik zal wel eens kijken of ik er eentje kan downloaden.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
1-6 Ed Wood
(al hebben beide films maar weinig met de werkelijkheid te maken)
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
(al hebben beide films maar weinig met de werkelijkheid te maken)
Inderdaad, weinig ''waargebeurd'' dus.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-6 met Cidade er uit is Dog Day Afternoon de enige echt goede film die over is... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Inderdaad, weinig ''waargebeurd'' dus.
Mozart en Ed Wood hebben nooit bestaan?
Lijkt me een stuk meer waargebeurd dan dat honerige tekenfilmfiguurtjes in Japan rond hebben gelopen.....
En de meest waarhiedsgtrouwe verfilming (Soldaat van Oranje) ligt er lang uit....
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Lijkt me een stuk meer waargebeurd dan dat honerige tekenfilmfiguurtjes in Japan rond hebben gelopen......
Autobiografie ... 't is niet omdat jij het een saaie film vindt dat het plots niet echt gebeurd is.