- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Film (2006)
Knock-Out: Beste Film (2006)
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
't Is erg als je standaard tienerliefdesfilmpjes al met 3* gaat belonen 
Pijnlijk voor In The Mood For Love trouwens. Toch duidelijk op alle fronten beter.
Cool Hand Luke - Deliverance
0-1
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Ik 4**** maar ik vond dat lesbienne gedoe niet het belangrijkst. verder hou ik gewoon an high school films
0-4
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hangt nogal van je stemcriteria af. 3 sterren betekend bij mij zoiets als gemiddeld, maar toch wel leuk om te kijken. En dat is Fucking Amal gewoon. Niks mis met die film, maar ook weinig bijzonders in te ontdekken.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Dit is gewoon erg 
De mooiste oorlogsfilm, ééntje die eens niet gaat over een hoop wannabe macho lompe testosteronbommetjes. En het dan moeilijk hebben tegen de zoveelste misdaadfilm 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dit is gewoon erg 
De mooiste oorlogsfilm, ééntje die eens niet gaat over een hoop wannabe macho lompe testosteronbommetjes. 
Ach Onderhond als het een live-action film was geweest had je ook nog gevonden dat die kleine kinderen lompe wannabe machos waren 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dit is gewoon erg 
De mooiste oorlogsfilm, ééntje die eens niet gaat over een hoop wannabe macho lompe testosteronbommetjes. En het dan moeilijk hebben tegen de zoveelste misdaadfilm 
The Sting is compleet anders dan misdaadfilms als Goodfellas, The Godfather, etc. Het is ook helemaal geen zware misdaad en zo. Gewoon een luchtig vermaakfilmpje. Maar daarmee wel een erg leuk vermakafilmpje. Ik ben juist blij eens te zien dat die film het zo goed doet, want dat is meestal anders