• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

Knock-Out: Posters

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

0-3

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

1-3

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

2-3

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

3-3

jackie

• 3084 messages
  • 10433 votes

4-3

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

5-3. Ik vind die van Chinatown op MovieMeter naar schatting zo'n 38,9573 keer beter.

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

5-4

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

5-5 Chinatown

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

6-5 Bom Yeoreum (maar vreemd inderdaad dat Chinatown hier met een dvd-hoes meedoet in plaats van met de veel mooiere poster hier op MM)

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

6-6

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

7-6

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Het lijkt me logisch dat degene die Chinatown nomineerde ook gewoon die poster bedoelde, maar waarschijnlijk te lui was om die goed te zoeken en gewoon een linkje naar de dvd-hoes plaatste. Ga gewoon van de hieronder staande poster uit, qua ontwerp toch hetzelfde.

(afbeelding)

7-7 Chinatown

Moet ik nog bij zeggen dat ik die van Bom, etc. erg lelijk vind.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Dan verander ik mijn stem.

6-8

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

7-8

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

wederom onvergelijkbaar...

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Yes! Calvaire door

8-8

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

9-8

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

9-9

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

9-10

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

9-11, maar beide erg mooi.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

10-11

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Het lijkt me logisch dat degene die Chinatown nomineerde ook gewoon die poster bedoelde, maar waarschijnlijk te lui was om die goed te zoeken en gewoon een linkje naar de dvd-hoes plaatste. Ga gewoon van de hieronder staande poster uit, qua ontwerp toch hetzelfde.

Sorry, maar niet mee eens. De posters zijn gekozen aan het begin van de ronde. Toen was er tijd om commentaar te leveren. Aangezien Freud zelfs z'n stem wijzigt op basis van de nieuwe poster kan je moeilijk volhouden dat "het ontwerp toch hetzelfde is".

De zwarte heeft het zover geschopt, die blijft ook gewoon wat mij betreft. Dat je die witte mooi vindt zal best, maar dat doet er op dit moment niet veel meer toe.

Wat mij betreft wordt Freud's stem ook gewoon weer omgekeerd.

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

10-12

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Eens met Onderhond. Dat ding is significant anders.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Onderhond wrote:

Sorry, maar niet mee eens. De posters zijn gekozen aan het begin van de ronde. Toen was er tijd om commentaar te leveren. Aangezien Freud zelfs z'n stem wijzigt op basis van de nieuwe poster kan je moeilijk volhouden dat "het ontwerp toch hetzelfde is".

De zwarte heeft het zover geschopt, die blijft ook gewoon wat mij betreft. Dat je die witte mooi vindt zal best, maar dat doet er op dit moment niet veel meer toe.

Wat mij betreft wordt Freud's stem ook gewoon weer omgekeerd.

Je ziet hier toch echt twee dingen over het hoofd. Ten eerste mocht je tijdens het nomineren van de posters geen poster pakken die teveel op een andere poster van dezelfde film leek, tenzij je hem vervangde. Als ik deze witte in de lijst had gezet naast de zwarte was die nominatie mooi niet doorgegaan, want in principe is het dezelfde poster. Ten tweede: weet ik echt 100% zeker dat het diegene die Chinatown nomineerde het vooral ging om het plaatje zelf en niet om het zwarte/ witte erom heen. Als het toch om dit plaatje gaat, kun je toch net zo goed dezelfde pakken, maar dan met een mooiere context eromheen. Is iedereen tevreden.

Daarbij zouden in principe dvd-hoesjes niet mee mogen doen (al heb ik er zelf geen moeite mee). Met het oog op dat punt pak ik een poster erbij. Als allerlaatste punt zijn er tijdens deze knock-out al vaker mindere posters vervangen door gelijksoortige, maar mooiere varianten. Waarom mag dat bij Chinatown niet. Zoals ik al zei: het idee van de poster is het zelfde, maar de context is verandert.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Akira - Pearl Harbor

0-1 Whoa! Vliegtuigjes!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Als allerlaatste punt zijn er tijdens deze knock-out al vaker mindere posters vervangen door gelijksoortige, maar mooiere varianten.

Is dat zo ?

Zoals ik al zei: het idee van de poster is het zelfde, maar de context is verandert.

En da's redelijk essentieel lijkt me. Kijk naar die poster van AN. De huidige vind ik boutlelijk, diegene die Reinbo niet zo lang geleden plaatste (geen vervanging verder) vond ik erg mooi. Ook hetzelfde idee, andere context.

Had je die witte maar moeten plaatsen in het begin.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

0-2

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

0-3

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

1-3 !!!!!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.