- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '90
Knock-Out: Jaren '90
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Tijdens ja, niet achteraf. Maar laten we er maar geen big deal van maken
.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wat maakt het ook uit, als je het opnieuw speelt is Fight Club waarschijnlijk toch door.
Waarom deze discussie dan ? Laat dan gewoon de uitslag zoals hij op het einde van de wedstrijd was 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Het was overigens wel een nek-aan-nek race dus eenzelfde uitslag vind ik niet zo voorspelbaar hoor.
.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Doe gewoon dat duel opnieuw als dit gedaan is want anders blijft dat een discussiepunt. Ik stem al niet mee want ik moet weg, dus dat is al een stem minder voor Le Haine
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
FC is door (was gister iedereen het over eens) einde discussie zou ik zeggen
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
@ One Ring Wat doen we met The Fight Club is die door of herdoen?
Het lijkt me een beetje onzinnig om nou weer een knock-out over te gaan doen. Voor je het weet zijn er meer mensen die beweren dat bepaalde rondes niet goed liepen. Ik ben ervoor om geldig verklaarde overwinningen gewoon geldig te laten houden. Ik snap alleen niet waarom mensen hun berichten soms weghalen (al ben ik me er wel van bewust dat ze dat doen). Probeer dit voor het gebruiksgemak alsjeblieft niet meer te doen.
Dus wat mij betrefd is Fight Club gewoon door.
The One Ring wou een lijstje maken en daar zijn we hem geweldig dankbaar voor (net als voor alle moeite die hij telkens doet bij het samenstellen van de knock-outs
), maar als hij er zo aan gehecht was mee te stemmen dan had hij dat wel gedaan denk ik.
Ik wou ook meestemmen, maar ik dacht dat jullie wel even konden wachten tot de lijst klaar was voor jullie verder gingen. De reden dat ik dus niet meestemde was gewoon omdat ik de lijst aan het klaarmaken was en niet in de gaten hield of jullie ook wel echt pauzeerden. Misschien een beetje naïef van me achteraf.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Trouwens, over sportiviteit gesproken , enkele bijzondere quotes
Bij Satantango – Green Mile :
Sátántangó - The Green Mile
1-0 speciaal voor Freud 
5-1

Als ik eens iets terug moet doen zeggen jullie het maar
.
Bij Memories – Twelve Monkeys :
Memories - Twelve Monkeys
2-0 hup freud 
3-0 dan maar 
Als ik daarbij mag vermelden dat Freud 4 punten aan 12 monkeys gaf, en Memories niet kwoteerde …
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Dus wat mij betreft is Fight Club gewoon door.
Ok, daar leg ik me bij neer
.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
(…)
Freud en aegron, het pus van deze knock-out. Stelletje tuig van de richel!
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Trouwens, over sportiviteit gesproken
Die is inderdaad niet helemaal kosjer, maar uiteindelijk mag ik stemmen wat ik wil denk ik. Gilliam is trouwens een van mijn lievelingsregisseurs, als ik die stem liever niet had willen uitbrengen dan had ik dat heus niet gedaan enkel omdat aegron het vroeg. Trouwens, Memories lijkt me ook geweldig. Wat is dit eigenlijk, een pijnbankverhoor of zo?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Trouwens, over sportiviteit gesproken , enkele bijzondere quotes
Bij Satantango – Green Mile :
Bij Memories – Twelve Monkeys :
Als ik daarbij mag vermelden dat Freud 4 punten aan 12 monkeys gaf, en Memories niet kwoteerde …
Ja, ik vind dat ook wel een beetje kinderachtig, maar er gelden verder geen regels over stemkeuzes en om het leuk te houden kun je dat soort regels ook maar beter niet invoeren.
Er zijn zowel meer flauwigheden. Zo ga je mij echt niet wijsmaken dat alle mensen die in de eerste ronde op Good Will Hunting stemden deze ook echt beter vonden dan Shawshank. Al is het maar omdat GWH nog een grotere Hollywoodlaag heeft dan Shawshank. En dat Satantango doorging tegen The Green Mile is eigenlijk ook gewoon onzin. Maar wat doe je ertegen? Niets.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
ik dacht dat jullie wel even konden wachten tot de lijst klaar was voor jullie verder gingen. De reden dat ik dus niet meestemde was gewoon omdat ik de lijst aan het klaarmaken was
Ik had niet door dat je je er aan stoorde, alvast mijn excuses daarvoor. Ik hoop niet dat je er een trauma aan overhoudt
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Er zijn zowel meer flauwigheden. Zo ga je mij echt niet wijsmaken dat alle mensen die in de eerste ronde op Good Will Hunting stemden deze ook echt beter vonden dan Shawshank. Al is het maar omdat GWH nog een grotere Hollywoodlaag heeft dan Shawshank. En dat Satantango doorging tegen The Green Mile is eigenlijk ook gewoon onzin. Maar wat doe je ertegen? Niets.
Ik geloof dat we er goed in beginnen te worden, die knock outs, er wordt dan ook uitermate tactisch gespeeld... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen daardoor Freud
Nee, zo erg is het allemaal niet. Het gaat mij er meer om dat ik als organisator wel graag wil weten wat er allemaal gebeurt is en dat kan niet als jullie me daar niet even de tijd voor geven.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wat is dit eigenlijk, een pijnbankverhoor of zo?
Je doet wat je wil, maar met 5 mensen die afspreken kan je een eerste ronde volledig manipuleren. 12 monkeys is in één minuut uitgeschakeld. Als ik Kos dan hoor zeggen "wie zou nu dit en dat doen", wel dan geef ik een voorbeeld. Als jij en Aegron dan even solidair zijn om achteraf Fight Club uit te schakelen, tja ...
Ik heb 4 kinderen. Strict genomen kan ik op elk van hen een ID nemen, en zo 5 x stemmen. Sportief ?
Je moet er rekening mee houden dat mensen die gisteren enthousiast meestemden, hun favorieten zien verliezen, en niet beseffen dat er gewoon stemafspraken zijn, zich achteraf wat belachelijk voelen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Donders, heb jij vier kinderen? 
In Oktober verwachten we onze 5de 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hou het wel leuk mensen! Het is nog altijd maar een spelletje.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Je neemt die 'afspraak' gewoon veel te serieus, ik stem wel vaker op minder bekende films omdat ik het leuker vind dat er wat verrassingen in zo'n knock-out blijven zitten in plaats van altijd dezelfde films. Als ik merk dat een hoop mensen die vaak dezelfde smaak hebben als ik Memories geweldig vinden, en ik vind 12 Monkeys nu ook niet de geniaalste film ooit, dan mag ik hen steunen. Nu hou ik erover op, trouwens, geldig verklaarde overwinningen blijven geldig
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Je moet er rekening mee houden dat mensen die gisteren enthousiast meestemden, hun favorieten zien verliezen, en niet beseffen dat er gewoon stemafspraken zijn, zich achteraf wat belachelijk voelen.
Stemafspraken?
er wordt gewoon soms tactisch of tegen gestemd, heeft niks met afspraken te maken.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Tactisch tegenstemmen doe je alleen.
Als je om tegen iemand zegt : als jij met mij tegen die stemt, stem ik met jou tegen die andere, ook al vind ik het een fantastische film, is het een stemafspraak