- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '90
Knock-Out: Jaren '90
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
En Festen er nog in. 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
The Boondock Saints - The Matrix
0-1
pulp fiction eruit! 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Je hebt gelijk roosky.
. Goed werk
.
Er zijn stemmen voor Fight Club weggehaald. Op een bepaald moment werd de stand, na discussie , geteld en klopte. Op basis daarvan stemt iedereen verder. Wanneer na de wedstrijd stemmen weggehaald worden, kan je niet plots een andere winnaar nemen. Eventueel wel herdoen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
@ One Ring Wat doen we met The Fight Club is die door of herdoen?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Fight Club is gewoon door, anders blijf je bezig.
2-6 Boondock.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
0-2 
Het enige bewijs dat je hebt zijn de berichten die niet weggehaald zijn, als blijkt dat de uitslag nu anders is vind ik dat je de nieuwe uitslag moet nemen of anders het duel herspelen, het gaat hier nu eenmaal om een van de kanshebbers voor de finale en niet om een film die er toch sowieso uit gaat de volgende ronde.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die uitslag is gedurende de 45 minuten die het na de 6-6- nog duurde niet aangevochten dus hij lijkt mij te kloppen.
1-2
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
0-2 
Het enige bewijs dat je hebt zijn de berichten die niet weggehaald zijn, als blijkt dat de uitslag nu anders is vind ik dat je de nieuwe uitslag moet nemen of anders het duel herspelen, het gaat hier nu eenmaal om een van de kanshebbers voor de finale en niet om een film die er toch sowieso uit gaat de volgende ronde.
Ik ben het met Freud eens. Maar als er zoveel onenigheid is zou ik er voor kiezen om de ronde over te doen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
0-2 
Onzin natuurlijk. Daarmee geef je blijk van weinig vertrouwen in de mensen die tijdens de stemming meetelden (en dat waren er gisteren nogal wat). Eens de stemming voorbij is, is de uitslag bekend.
Trouwens, iemand als The One Ring heeft gisteren zelfs een aantal wedstrijden niet kunnen meestemmen omdat bepaalde mensen niet even een adempauze wilden inlassen. Vind ik persoonlijk niet erg sportief.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
volgens mij is vrijwel iedereen het erover eens dat FC door is
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Er zijn gisteren zelfs mensen geweest die, bvb in de eerste ronde, de 6de stem voor de winnaar gaven, en toen ze zagen dat ze reeds aan 5 zaten, deze weghaalden. Als je dan achteraf een stem in het midden weghaalt, heb je plots een andere winnaar. Mensen stemmen ook (of niet meer) op basis van de stemmenevolutie.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Daarmee geef je blijk van weinig vertrouwen in de mensen die tijdens de stemming meetelden (en dat waren er gisteren nogal wat). Eens de stemming voorbij is, is de uitslag bekend.
Ik heb zelf meegeteld dus dat vertrouwens valt wel mee, maar ik denk dat als iemand zijn stem verwijdert dat die dat ook niet zomaar doet. Wat maakt het ook uit, als je het opnieuw speelt is Fight Club waarschijnlijk toch door.
Dat gebrek aan pauze heeft overigens weinig met sportiviteit te maken, het is nu eenmaal een gegeven bij dit soort topics dat het deelnemersveld voortdurend wijzigt, het slaat nergens op iemand het recht te geven om de wedstrijd stil te leggen gewoon omdat hij even weg moet, er zijn genoeg users die überhaupt niet meegestemd hebben gisteren omdat ze er gewoon niet waren. The One Ring wou een lijstje maken en daar zijn we hem geweldig dankbaar voor (net als voor alle moeite die hij telkens doet bij het samenstellen van de knock-outs
), maar als hij er zo aan gehecht was mee te stemmen dan had hij dat wel gedaan denk ik.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Het lijkt me sterk dat iemand zomaar zijn stem gaat verwijderen. Net alsof er nog altijd wordt teruggelezen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
.zei je zelf bij de wedstijd in kwestie