- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '90
Knock-Out: Jaren '90
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Nee, dan stem je op een 0.5 film in de finale. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar volgens mij is La Haine door i.p.v. Fight Club.
Scoreverloop La Haine - Fight Club:
1-0 Freud
2-0 Don Gertus
2-1 Macmanus
3-1 Onderhond
3-2 KrisV
3-3 Doom
4-3 Alastor
5-3 Kos
5-4 Art
6-4 Maxcomthrilla
6-5 Reinbo
7-5 Dragon
Maar ik kan me vergissen, kan iemand daar ook eens naar kijken? Staat op pagina 41 en 42.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar volgens mij is La Haine door i.p.v. Fight Club.
Scoreverloop La Haine - Fight Club:
1-0 Freud
2-0 Don Gertus
2-1 Macmanus
3-1 Onderhond
3-2 KrisV
3-3 Doom
4-3 Alastor
5-3 Kos
5-4 Art
fc 5-5 etc
6-4 Maxcomthrilla
6-5 Reinbo
7-5 Dragon
Maar ik kan me vergissen, kan iemand daar ook eens naar kijken? Staat op pagina 41 en 42.
Dat is leuk en aardig maar toen ik mijn stem plaatste stond er ook een berricht met fc en dat is nu weg. absoluut zeker...
Toen klopte de score, blijkbaar is het fc berricht gewist.... rematch lijkt me....
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Dan nog ligt Fight Club eruit:
Reinbo 6-5
Onbekende 6-6
7-6 Dragon
8-6 Joe Hallenbeck
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
En oh ja, Schindler's List heeft ten onrechte in de 2e ronde meegedaan. Resultaat 1e ronde is een beetje onduidelijk: of het staat nog 4-4 of hij heeft met 5-3 verloren van Mimi huppeldepup. Maar ik zou zeggen: leuk voor Schindler toch dat ie nog even meedeed
Mimi/Schindler/Whatever
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
dan snap ik niet waarom net na de KO iedereen het er over eens was dat FC gewonnen had 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-6 la haine
maar hier bij dragon staond het 6-6 ? (en dus geen 6-5,) daarna heeft niemand in 45 minuten over de stand geklaagd, dus er zijn waarschijnlijk toch een paar stemmen verdwenen.
Daar kan je moeilijk 4 uur later op terug komen. Dus fc gewoon gewonnen
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
dan snap ik niet waarom net na de KO iedereen het er over eens was dat FC gewonnen had 
Ja, ik ook niet. Zeker niet omdat La Haine gewoon gewonnen heeft. Maar ja, een foutje is snel gemaakt met het tempo dat we vandaag hanteerden. Kan gewoon gebeuren toch dat niemand dat even opmerkt? En wie er nou doorgaat zal me verder een zorg zijn, dat mag The One Ring beslissen.
Oh ja, er stonden in de 1e ronde ook nog 10 stemmen voor Forrest Gump die later zijn weggehaald
, misschien wil de organisatie zich daar ook nog eens over buigen? En ja, Forrest Gump staat nummer 1 in mijn top 10 en ja, DIT is een grapje.