- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '90
Knock-Out: Jaren '90
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
OMG !!! 4/9
Dit is echt ongeloofelijk ik hou het voor gezien , trieste boel hier.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gewoon Magnolia nog eens kijken als je niet te moe bent, dan valt er best te leven met deze uitslag zul je zien.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Finale:
The Big Lebowski - Magnolia (12 punten, 2 verschil)
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-7 Magnolia (maar Boogie Nights is beter
en nog wel een stuk of 20 films uit de jaren 90.)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Vreemd dat ik voor een film die ik op 4.5* heb staan onmogelijk enthousiast kan worden. Magnolia is dan ook zo'n banale film, maar perfect uitgevoerd.
Toch een wat jammere winnaar, maar gezien de kwartfinales een zekere opluchting. De rest was allemaal minder.
(als hij het haalt!)
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Een banale film? Dat is weer een heel nieuw gezichtspunt. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Vind het op zich een redelijk cliché, en nogal dik aangezet, drama. Alleen brengt PT Anderson het zo dat het groots wordt. Maar veel medeleven met de personages heb ik niet, en het voelt toch redelijk doordeweeks aan allemaal (hoewel er toch een aantal aparte scenes inzitten, maar die verdrinken een beetje in de lengte van de film).
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De enige reden waarom de film wint is omdat het nauwelijks een hatebase heeft. Voor vrijwel niemand was het de beste film maar voor velen altijd beter als het alternatief.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
5-12
En dus is de winnaar......... !!!Magnolia!!!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

beetje matte winnaar, goede film, maar er zijn toch wel een flink aantal betere te noemen.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
De enige reden waarom de film wint is omdat het nauwelijks een hatebase heeft. Voor vrijwel niemand was het de beste film maar voor velen altijd beter als het alternatief.
Helemaal mee eens.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Mooie winnaar!!! Beetje lame om te zeggen dat het een saaie winnaar is, want dat is het altijd. Als het Fight Club, American B. was geweest dan was het ook saai geweest. Alleen als het Showgirls was geweest was het opvallend geweest.