- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '90
Knock-Out: Jaren '90
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Je doet wat je wil, maar met 5 mensen die afspreken kan je een eerste ronde volledig manipuleren. 12 monkeys is in één minuut uitgeschakeld. Als ik Kos dan hoor zeggen "wie zou nu dit en dat doen", wel dan geef ik een voorbeeld. Als jij en Aegron dan even solidair zijn om achteraf Fight Club uit te schakelen, tja ...
Ik heb 4 kinderen. Strict genomen kan ik op elk van hen een ID nemen, en zo 5 x stemmen. Sportief ?
Je moet er rekening mee houden dat mensen die gisteren enthousiast meestemden, hun favorieten zien verliezen, en niet beseffen dat er gewoon stemafspraken zijn, zich achteraf wat belachelijk voelen.
Er wordt inderdaad veel te veel achter gezocht. Het was helemaal niet bedoeling om het solidair eens te zijn om FC uit te schakelen. Ik zou op FC hebben gestemd. Ik vond alleen de redenatie van Freud helder en daarom quotte ik hem.
En over memories, dit was van mijn kant een grapje, dat Freud dit vervolgens ook toepaste was leuk, maar had niet gehoeven. En ik vond het leuk om Satanango (sp?) door te laten gaan.
Zoek er vooral niet al te veel achter! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als je om tegen iemand zegt : als jij met mij tegen die stemt, stem ik met jou tegen die andere, ook al vind ik het een fantastische film, is het een stemafspraak 
Ik geloof niet dat dat ooit gedaan is...hooguit gekscherend.
Dat ik op Satantang stemde is omdat ik de Green Mile een prul vind en graag minder bekende films onder de aandacht breng.....
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik geloof niet dat dat ooit gedaan is...hooguit gekscherend.
Zie voorbeeld hierboven. Misschien gekscherend, maar toch met het verhoopte resultaat 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Trouwens, iedereen die nu direct op PI stemt krijgt van mij een gratis dvd
.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De stand. Tot de zeven, twee verschil:
L.A. Confidential - Pi
7-6
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
.
Pi. Oh nee ik had al gestemd
Maar dit moet voortaan dus per pm voordat mensen er wat achter gaan zoeken 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
.
OK. ik wijzig mijn stem...6-7
nwaaah, toch maar niet 
7-6
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Se7en – Léon
0-1 Pff, 2 films uit m'n top 10
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Pi eruit ? Doet die KrisV alleen om mij te pesten. Kan het niet hebben dat die tekenfilms zover komen. 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Pi eruit ? Doet die KrisV alleen om mij te pesten. Kan het niet hebben dat die tekenfilms zover komen. 
Betrapt