- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '70
Knock-Out: Jaren '70
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Solyaris tegen Live and Let Die om maar eens wat te noemen 
De jaren 70 waren nu eenmaal de gouden jaren van Hollywood en Solyaris is saai 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Precies Ramon, en als je ziet tegen wie de "buitenlandse" toppers verliezen word je allesbehalve vrolijk 
Solyaris tegen Live and Let Die om maar eens wat te noemen 
Jezus, gelukkig volg ik het pas een paar dagen. 
Ik vind het nu vooral een erg veilig en afgezaagd lijstje (en er staan ongetwijfeld meesterlijke films tussen hoor, daar niet van). MM lijkt nogal mainstream zo.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja een knock out volgt nu eenmaal een democratisch proces, komt de groots gemene deler vanzelf bovendrijven.... daarom zijn we al helemaal van slag als Halloween per ongeluk een ronde verder komt 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Als alles al vantevoren vaststaat (dankzij het geweldige -democratie plus wie zijn er op dit moment aanwezig op de site- systeem) dan vraag ik me af waarom we uberhaupt stemmen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Persoonlijk zou ik het leuk vinden dat a Clockwork Orange eens een knock-out wint. En anders Holy Grail 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Als alles al vantevoren vaststaat (dankzij het geweldige -democratie plus wie zijn er op dit moment aanwezig op de site- systeem) dan vraag ik me af waarom we uberhaupt stemmen.
Tja, toch altijd in rekening brengen dat het "maar een spelletje" is.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Tja, toch altijd in rekening brengen dat het "maar een spelletje" is.
Stalker (400 stemmen)- Godfather (2500 stemmen)
Beide films met een hoge waardering, maar op elk tijdstip van de dag zullen er meer Godfather-liefhebbers op de site zitten. Bovendien is het geoorloofd te stemmen als je slechts 1 van de 2 films gezien hebt. Uh.... waar zit 'm dat spelletje dan in? 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Stalker (400 stemmen)- Godfather (2500 stemmen)
Beide films met een hoge waardering, maar op elk tijdstip van de dag zullen er meer Godfather-liefhebbers op de site zitten. Bovendien is het geoorloofd te stemmen als je slechts 1 van de 2 films gezien hebt. Uh.... waar zit 'm dat spelletje dan in? 
Als enkel het "ogenblik van de dag" een rol zou spelen, dan zou Stalker voor the Godfather in de top 250 staan, omdat je daarin op elk moment van de dag kan stemmen. Met "maar een spelletje" bedoel ik gewoon dat je er niet teveel belang moet aan hechten. Enneuh ... je kan moeilijk verbieden te stemmen als je niet beide films gezien hebt, aangezien dat niet te controleren valt. Zelf stem ik o.a. niet op oorlogsfilms, omdat dat niet m'n ding is. Betekent niet dat ik er geen gezien heb.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
We hebben toch een stemmenlijst en zo. Bovendien: waarom zou je cheaten? Maar jullie doen verder maar hoor, ik ben geen activist of zo. 
En ik plaats zo nu en dan wel een anti-stem. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Mits een beetje geluk en planning kan een Stalker best van The Godfather winnen trouwens. Zeker in de eerdere rondes.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Mits een beetje geluk en planning kan een Stalker best van The Godfather winnen trouwens. Zeker in de eerdere rondes.
Vooral dat plannen ja. 
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
In de eerste rondes zie je inderdaad de meeste verrassingen 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ach ja, revolutie moet je altijd plannen 
Als deze topics ergens goed voor zijn is het om minder bekende films met een fanatieke aanhang wat aandacht te bezorgen.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Ik denk dat deze knock-outs altijd wel eens een minder bekende film in het daglicht stellen: misschien winnen die dan wel niet, maar men geraakt op zijn minst toch wel geïnteresseerd in een onbekende titel en dan toch maar snel even gaan kijken wat die titel precies inhoudt zeker?
Bij mij gebeurt dat toch regelmatig en zo heb ik al een aantal pareltjes ontdekt...
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Stand van zaken :
The Godfather – Badlands
7-1
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Jaws - The Texas Chainsaw Massacre 1-0