- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '70
Knock-Out: Jaren '70
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6-10 A Clockwork Orange
Jaws aanwezigheid in de finale zorgt toch nog voor een kleine verrassing, maar dit is hét moment van A Clockwork Orange.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mooie winnaar, inderdaad. Op zich niet verkeerd na zo vaak in de kwart-finale, halve finale of zelfs de finale gestaan te hebben.
Proost!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Niet slecht. Had liever Jaws zien winnen, maar dit is ook een terechte winnaar. Proficiat!
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
maar dit is ook een terechte winnaar. Proficiat!
Moet je niet zeggen. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Moet je niet zeggen. 
Kom kom, sportief blijven he 
Jaws is gewoonweg veeeeeeeeel beter, maar Clockwork valt nog heel goed mee als winnaar...
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Mooie en verassende finale, gelukkig geen afgezaagde winnaar in de vorm van The Godfather(2).
Ik heb beide films op *4 staan, dus het maakte mij niet uit wie er nou zou winnen. A Clockwork Orange is voor mij zeker een terechte winnaar, omdat de film toendertijd echt tegen taboes aanschopte. Kubrick `s revenge op de vroege uitschakeling van dr. Strangelove in de jaren `60 knock out zullen we maar zeggen?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Weinig verrassende winnaar. Kubrick blijft een MMfavorietje, wat mij betreft gewoon de zoveelste Kubrick overwinning.
Al was Jaws nog een grotere farce geweest natuurlijk 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Jij hebt uberhaupt iets tegen de uber-coole 70's. Ik spreek je wel weer bij de 2000 knock out 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Is gewoon cult hoor. En dat kan zeker cool zijn.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
De plotselinge afkeer tegen de films van Coppola doen mij echt verbazen
The Godfather en The Godfather: Part II hebben beide maar een keer in een finale gestaan en toen wel gewonnen. Maar een film als Once Upon a Time in the West wint 4 keer en daar hoor je haast niemand over. Het was een knock-out waar ik erg naar uitkeek, en heb ook met plezier meegedaan, maar het einde vind ik gewoon een beetje triest. Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen? Lijkt mij wel stoer want die misdaadfilms heersen toch iedere keer in die knock-outs. En nog over deze finale, een mooie winnaar maar had zelf liever Jaws gezien....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zullen we Scarface dan maar de eerste ronde een bye geven, om georganiseerd wegstem gedrag tegen te gaan...