- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '70
Knock-Out: Jaren '70
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes

A Clockwork Orange - Taxi Driver
1-0 Wie had dat verwacht 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Taxi Driver niet gezien (schaam, schaam..
)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-2 Met Apocalypse Now eruit gaat de bovenste helft in ieder gevan naar The Godfather....
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Iets wat je natuurlijk alleen kan beoordelen wanneer je ook de andere films gezien hebt 
Het gaat ook over het algemeen. The Godfather I en II zijn gewoon ontzettend sterk en verdienen dus erg ver te komen. 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Het gaat ook over het algemeen. The Godfather I en II zijn gewoon ontzettend sterk en verdienen dus erg ver te komen. 
Alle films in deze fase verdienen ver te komen. Ik stem in de latere rondes enkel als ik beide films gezien heb. Het getuigt van te weinig respect t.o.v. de film die je niet zag
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Alle films in deze fase verdienen ver te komen. Ik stem in de latere rondes enkel als ik beide films gezien heb. Het getuigt van te weinig respect t.o.v. de film die je niet zag
Agh, zo series wordt dat hier niet genomen. Ik stem alleen als ik 1 of beide films heb gezien. Als ik stem wanneer ik 1 film heb gezien, dan moet de film in mijn ogen ontzettend goed zijn. Er zijn overigens ook personen die stemmen wanneer ze beide films niet hebben gezien. 
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Ik hou me in!
Apocalypse Now en Taxi Driver verliezen! Wat kan een spel toch gemeen zijn!
Maar gelukkig hebben ze verloren van waardige tegenstanders. Dat maakt het toch ietsje minder pijnlijk....