- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
er gebeuren vreemde dingen in deze knock out... 
eerst noemen ze Cutting It en Hearts & Bones één serie... dan vliegt Ab Fab er bijna uit... Dallas door, Home Improvement (!?! dat is toch wel de naarste serie ooit gemaakt!?)) door... *zucht* 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
0-3
Laat Cold Feet doorgaan alsjeblieft... Dan heeft deze knock-out nog enig recht van bestaan...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Laat Cold Feet doorgaan alsjeblieft... Dan heeft deze knock-out nog enig recht van bestaan...
Dat had het na de uitschakeling van Scrubs al niet meer 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
en Hornblower zit er niet eens bij 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
63. Keeping up appearances - Matroesjka's
0-1
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
ik moet eerlijk bekennen dat ik Matroesjka's niet ken. mag ik dan toch stemmen?
zo ja, dan staat het 2-1
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Keeping Up Appearances is al door! Namelijk onder de naam Schone Schijn. Die won namelijk van Dad's Army 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
ik moet eerlijk bekennen dat ik Matroesjka's niet ken. mag ik dan toch stemmen?
Er zijn hier niet echt regels. Gewoon stemmen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
beetje vreemd om schone schijn en keeping up appearances in 1 knock out te doen.. dus denk dat matroesjka´s een walk over heeft
tenzij er ook nog een serie is die schone schijn heet en die niet over hyacint bucket gaat
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
2-2 dan maar, als Schone schijn toch al door is...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-2 Keeping upo Appearances is de echte titel, gooi The Twillight Zone (waar we sinds gisteren inzitten) maar in plaats van Schone Schijn.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Veel zeuren en dan op "Keeping Up Appearances" stemmen. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik zie dat Only Fools and Horses geeneens meedoet, een serie die verleden jaar door de Engelsen is gekozen als beste komische serie. Niet dat veel mensen die kennen dus als hij mee zou doen vliegt hij er denk ik toch in de eerste ronde uit. Of zijn er stiekem toch wel mensen die dit kennen? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes

Ik dacht al dat er iets niet klopte. Zo'n slechte serie verdiend het ook helemaal niet om er 2 keer onder een andere naam in te staan. Wat mij betreft vervang je m door de serie die je noemde en trek ik mn stem in.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Veel zeuren en dan op "Keeping Up Appearances" stemmen. 
Moest jij er ook altijd zo om

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
4-2
Zou een leuke finale worden: Schone Schijn tegen Keeping up appearances...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En gewoon maar blijven stemmen 
Zoals ik al schreef, gooi Schone schijn er maar uit Keeping up apperiences is de echte titel. (Bij voorkeur The twillight Zone er voor in de plaatst terugplaatsen)
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Zoals ik al schreef, gooi Schone Schijn er maar uit Keeping up Apperiences is de echte titel. (Bij voorkeur The twillight Zone er voor in de plaatst terugplaatsen)
Dat zou een optie kunnen zijn. Of Tour of Duty, of Colditz, of... En anders een nieuwe battle. Ik heb nog wel een paar Britse tegenstanders maar ik ben bang dat weinigen die zullen kennen