- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
8-8
Dat jij op the Transformers stemt 
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Vind al die haaienfilms slaapverwekkend. Nooit begrepen wat er nu zo leuk aan zou moeten zijn.
Art
-
- 13507 messages
- 3674 votes
Scheer alles maar over één kam
Jaws is toch echt wel DE haaienfilm onder de haaienfilms, een mijlpaal in het oeuvre van Steven Spielberg en een film die generaties mensen waterangst heeft bezorgd. En verder is het een steengoede film die met weinig zoveel kan oproepen. Niet zomaar een film dus 
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Scheer alles maar over één kam
Jaws is toch echt wel DE haaienfilm onder de haaienfilms
Ik heb hem gezien en vond het gewoon saai. Dat er vele mensen alleen nog maar in een zwembad durven gaan zwemmen zal best. Daar wordt de film voor mij niet beter van, noch al zijn opvolgers en rip-offs.
Art
-
- 13507 messages
- 3674 votes
Ik zou hem ook nooit aan jou hebben aangeraden
Ik was eventjes een van mijn favorieten aan het verdedigen dus dan kom je met die eigenlijk toch een beetje loze argumenten
Maar dat neemt niet weg dat ik dit een steengoede film vind, en dat niet durven zwemmen geeft toch wel een beetje aan wat voor invloed een film kan hebben. Daar wordt inderdaad een film niet beter op maar het geeft dus, wat ik al zei, wel iets aan over de invloed van deze film. En nu hou ik op! 
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Daar wordt inderdaad een film niet beter op maar het geeft dus, wat ik al zei, wel iets aan over de invloed van deze film. En nu hou ik op! 
Tja, je hebt ook van die Star Trek fans die zich op conventies met van die fake Spockoren belachelijk lopen maken 
Art
-
- 13507 messages
- 3674 votes
Ik zit die berichtjes ook lekker te typen in mijn Jaws-outfit
Zijn we al bij het volgende duel?