- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ga in ieder geval niet stemmen want kan me de scène uit 2001 niet goed meer herinneren...
Het is de scene waar ze overleggen in hoe ze HAL kunne uitschakelen. Ze doen dit express in de space pod zodat hij ze niet kan afluisteren, maar HAL blijkt ook te kunnen liplezen, waaroodr hij van hun plannen op de hoogte is en ze vervolgene een voor een probeerd uit te schakelen/vermoorden.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
6-8 Zooo speciaal was die scène nou ook weer niet
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ongelooflijk spannend typisch voorbeeld van suspense waarbij de kijker meer weet dan de personages. En veel beter dan die kinder SF uit ROTJ, lijkt wel de Transformers.... 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Het is de scene waar ze overleggen in hoe ze HAL kunne uitschakelen. Ze doen dit express in de space pod zodat hij ze niet kan afluisteren, maar HAL blijkt ook te kunnen liplezen, waaroodr hij van hun plannen op de hoogte is en ze vervolgene een voor een probeerd uit te schakelen/vermoorden.
Dan had ik heel de tijd een verkeerde scène voor denk ik... Ik had het op die scène waar de personages om de beurt een stap naar voor moesten doen om een zinnetje uit te spreken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik bedoel nauurlijk de scene uit 2001 , die je je niet goed kon herinneren.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik bedoel nauurlijk de scene uit 2001 , die je je niet goed kon herinneren.
Ja ok 
Was er even niet bij met m'n hoofd en blijkbaar ook iets te vluchtig gelezen, want het is inderdaad overduidelijk. Herinner me de scène weer trouwens, bedankt voor de info.
donnie darko
-
- 6144 messages
- 2859 votes

Star Wars VI

The Life of David Gale
Hiermee bedoel ik de eindscene en ook het hele einde.
donnie darko
-
- 6144 messages
- 2859 votes
0-1. Prachtige scene, en één van de beste scores die ik ooit heb gehoord op de achtergrond.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2371 votes
5-2 maar waar is 2001 
Verloren met 10-8 van Star Wars.