- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hij was al klaar bij 9-10 twwe punten verschil geld hier niet, anders zijn we nog bij de vorige.....
clockwork orange - godfather
9-10
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8019 votes
Even teruggezocht en twee punten verschil telt hier niet. Eerst bij de 10 is de winnaar, wat het verschil dan ook is.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Even teruggezocht en twee punten verschil telt hier niet. Eerst bij de 10 is de winnaar, wat het verschil dan ook is.
Volgens donnie darko (de maker van dit spel) gaat het wel degelijk om twee punten verschil. Daar moeten we ons dan aan houden lijkt me.
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2829 votes
Volgens donnie darko (de maker van dit spel) gaat het wel degelijk om twee punten verschil. Daar moeten we ons dan aan houden lijkt me.
inderdaad, ik heb al zeker tien keer gezegd dat we de regels volgen van Vote for Favorite Female Photo-game dus het ís met TWEE punten verschil. En ik heb ook al zeker tien keer gewoon letterlijk gezegd dat het met TWEE punten verschil is, dus het is zo.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2829 votes
Laten we nu gewoon verdergaan met degene die we bezig waren.
Het staat dus 11-11
V
-
- 8369 messages
- 3372 votes
Idd, bij deze nogmaals de scènes:

The Godfather Part II

The Godfather Part II
Stand: 11-11
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2829 votes
niemand meer een mening. Als je de eerste scene hebt gezien, heb je(waarschijnlijk)toch ook de tweede scene gezien dus...
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
12-14
(Hehe. Ik heb de film wel gezien maar kan me beide scenes niet herinneren. Zullen wel veel mensen doodgaan neem ik aan?)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
12-14
(Hehe. Ik heb de film wel gezien maar kan me beide scenes niet herinneren. Zullen wel veel mensen doodgaan neem ik aan?)
Dan moet je ook niet stemmen...
12-13 dus
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2829 votes
Ja, nu duurt het toch echt wel lang. Trouwens, twee scenes van dezelfde film vind ik precies ook niet zo leuk, ik heb veel liever twee verschillende films, want dan kan je soms nog gaan voor de slechtere film maar wel de betere scene.
Maarja, laten we nu deze afwerken, dan kunnen we met een nieuwe lei beginnen.
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12913 votes
Dan moet je ook niet stemmen...
12-13 dus
Was dit nu voor onzin ? 12-14, gewoon slikken en de volgende scene aub ?
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2829 votes
ik geef OH gelijk, kom, we gaan verder. eRCee heeft de film gezien en heeft een scene gekozen. Als hij er geen tekstje bij had gezet, waren we gewoon verder gegaan dus volgende scene.
Trouwens, er zijn genoeg mensen die stemmen zonder een film zelfs gezien te hebben(waaronder ik) dus door...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes

The Godfather Part II

Unforgiven, de shoot-out in de bar
0-1