- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat plaatje van Dead Leaves vind ik zelf wel erg lelijk getekend.
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Vergeleken met Dead Leaves is het een meesterwerk.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ken je Dead Leaves eigenlijk wel? ik kan geen stem van je vinden...
Daarnaast heb ik het hier over de tekenstijl, verder nog al statische film vergeleken met Dead Leaves.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Ken dead leaves niet maar vindt puur wat tekenstijl betreft het plaatje van The Lion King tientallen keren mooier.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ken dead leaves niet maar vindt puur wat tekenstijl betreft het plaatje van The Lion King tientallen keren mooier.
Ik vind het beide lelijk getekend. Gelukkig is het animatie. De scene uit Dead Leaves is daarin (en ook inhoudelijk) lichtjaren verder dan de Lion King. (Al vind ik de Lion King als film even goed). Deze scene is echter vrij zwak.
3-2
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Ken je Dead Leaves eigenlijk wel? ik kan geen stem van je vinden...
Daarnaast heb ik het hier over de tekenstijl, verder nog al statische film vergeleken met Dead Leaves.
Aangezien we het hier over de tekenstijl hebben, zoals jezelf al aangeeft, kan ik dus genoeg zien bij de vele stills die op het internet staan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Aangezien we het hier over de tekenstijl hebben, zoals jezelf al aangeeft, kan ik dus genoeg zien bij de vele stills die op het internet staan.
Volslagen onzin. je kan van een foto toch ook niet zien of je de scene goed is: ritme, montage, Rings a bell?.... 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Het ligt aan de scene en ik vond de scene uit lion king niet zo sterk. (wel een goede film overigens.)
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Volslagen onzin. je kan van een foto toch ook niet zien of je de scene goed is: ritme, montage, Rings a bell?.... 
Goede morgen! Ik reageerde toch vrij duidelijk op jullie 'discussie' over de slechte tekenstijl van Dead Leaves. En deze slechte tekenstijl kan ik wel uit stills halen. Gemakkelijk zelfs. Dus ik heb het niet over de film zelf, maar over de tekenstijl. Aangezien jullie het daar ook over hadden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Goede morgen! Ik reageerde toch vrij duidelijk op jullie 'discussie' over de slechte tekenstijl van Dead Leaves. En deze slechte tekenstijl kan ik wel uit stills halen. Gemakkelijk zelfs. Dus ik heb het niet over de film zelf, maar over de tekenstijl. Aangezien jullie het daar ook over hadden.
Nee, want de tekenstijl staat in verband met hetgeen je wilt vertellen. De context doet er dus weldegelijk toe. Kijk Dead Leaves maar en kom er dan nog eens op terug. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
De tekenstijl staat in verband met hetgeen wat ik wil vertellen? Sinds wanneer weet jij beter van wat ik werkelijk wil vertellen? Ik heb gewoon geen bewegend beeld nodig om te zien welke tekenstijl mij het meest bevalt. Dat is wat ik wou vertellen en waar ik het over had.
V
-
- 8369 messages
- 3372 votes
Nieuwe poging:

The Lion King
-

A Nightmare on Elm Street
0-1