• 179.531 movies
  • 12.332 shows
  • 34.199 seasons
  • 650.547 actors
  • 9.405.486 votes
Profile

Het beste van ...

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (13)

The Party (5)

The Pink Panther Strikes Again (4)

The Pink Panther (3)

Being There (1)

Lolita (1)

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Vandaag misschien nog eens een Frans acteur ?

Philippe Noiret

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Coup de Torchon (1)

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13430 votes

Nooit van gehoord

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Wanneer krijgen we weer wat gangbare lijsten zeg, damn. In tijden niet kunnen meedoen omdat ik er nog nooit van heb gehoord...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Coup de Torchon (1)

Cinema Paradiso dan maar

Film Pegasus (moderator films)

• 31225 messages
  • 5487 votes

Doom wrote:

Wanneer krijgen we weer wat gangbare lijsten zeg, damn. In tijden niet kunnen meedoen omdat ik er nog nooit van heb gehoord...

Bij mij hetzelfde...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Il Postino (1)

Coup de Torchon (1)

Cinema Paradiso (1)

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Cinema Paradiso (2)

Il Postino (1)

Coup de Torchon (1)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik ken deze man helaas ook niet.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Doom wrote:

Ik heb mijn keuze om 0h18 gepost, en dus iedereen de kans gegeven iets voor mij te posten. Maar, zoals altijd, de beste stuurlui blijven aan wal

Ik zie dat je enkel Amerikaanse films in je top-10 hebt. Ik vind echter dat de Amerikaanse acteurs al ruimschoots aan bod gekomen zijn. Ik wilde eerst Jean Reno posten, maar het leek teveel voor de hand te liggen welke film zou winnen. En ik denk niet dat het een Franse zou zijn.

Voor een deel ga ik er ook van uit dat je een dergelijke site bezoekt om iets bij te leren. Zelf heb ik intussen bvb. een aantal aziatische films bekeken, de ene met wat meer enthousiasme dan de andere .

Feit is dat Noiret in een 150-tal films meegespeeld heeft, en een Frans top-acteur is.

Wanneer mensen van een jongere generatie, die graag films met wat actie in willen zien, hem willen leren kennen, kan ik aanraden eens naar "les Ripoux" te kijken, erg leuke film.

Zij die liever wat macdonald-acteurs aan bod zien komen staat het vrij een naam te posten, ik heb gisteren in elk geval lang genoeg gewacht.

Als je echter zegt dat je al dagen niemand meer kent, betekent dat dat je Peter Sellers ook niet kent. Wel, dan moet ik zeggen dat dat meer over jou dan over de acteurs zegt

Onderhond

• 87631 messages
  • 12910 votes

Doet me er aan denken dat Nahon en Cassel ook nog niet geweest zijn. Nog twee Franse toppers

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Onderhond wrote:

Doet me er aan denken dat Nahon en Cassel ook nog niet geweest zijn. Nog twee Franse toppers

En Fernandel en Bourvil, enz...

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

KrisV wrote:

Ik heb mijn keuze om 0h18 gepost, en dus iedereen de kans gegeven iets voor mij te posten.

Niet zo persoonlijk opvatten, ging alleen maar over het algemeen dat ik de laatste tijd niet meer heb kunnen stemmen. Zou heus niet de enige zijn.

KrisV wrote:

Ik zie dat je enkel Amerikaanse films in je top-10 hebt. Ik vind echter dat de Amerikaanse acteurs al ruimschoots aan bod gekomen zijn. Ik wilde eerst Jean Reno posten, maar het leek teveel voor de hand te liggen welke film zou winnen. En ik denk niet dat het een Franse zou zijn.

Jean Reno zou idd te voor de hand liggend zijn, maar nogmaals. Heb het niet alleen over jou keuze van vandaag....

KrisV wrote:

Voor een deel ga ik er ook van uit dat je een dergelijke site bezoekt om iets bij te leren. Zelf heb ik intussen bvb. een aantal aziatische films bekeken, de ene met wat meer enthousiasme dan de andere

Hmm, vind het als iets overkomen dat ik niks bijleer ofzo iets. Vind ik niet echt terecht, je weet helemaal niks over mij. Hoe mijn status qua films was voordat ik op MovieMeter kwam. Als je eens bij de 4.5*/4.0* keek zie je al wat Aziatische films staan die me zeker wel zijn bevallen. Want die interesseren me juist enorm, maar kan niet alles tegelijk he! Probeer ook de top250 door te nemen, om mijn horizon te verbreden.

KrisV wrote:

Zij die liever wat macdonald-acteurs aan bod zien komen staat het vrij een naam te posten, ik heb gisteren in elk geval lang genoeg gewacht.

Damn wat komt dit uit de hoogte over zeg, jeetje. Amerikaanse acteurs zijn niks, want ik kijk wel Aziatische films. Wow, nou gaaf

KrisV wrote:

Als je echter zegt dat je al dagen niemand meer kent, betekent dat dat je Peter Sellers ook niet kent. Wel, dan moet ik zeggen dat dat meer over jou dan over de acteurs zegt

Ben nu paar maand lid op MovieMeter en probeer zoveel mogelijk te bekijken, is een nieuwe leuke hobby van mij. En sorry dat ik dan nog niks heb gezien van grootheid 'peter sellers'.

vind het allemaal een beetje uit de hoogte overkomen, maar ja je zult het wel niet zo bedoeld hebben.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Ik vond het ook al een beetje vreemd bericht. Helemaal nu ik de stemmen van KrisV een beetje doorgespit heb.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Goodfella_90 wrote:

Ik vond het ook al een beetje vreemd bericht. Helemaal nu ik de stemmen van KrisV een beetje doorgespit heb.

Misschien heb je het bericht dan niet zo goed gelezen.

Wat je er vreemd aan vindt lees ik niet, dus kan ik me moeilijk verdedigen.

Feit is dat ik mezelf niet als een filmkenner zie, en dat ik probeer bij te leren en mijn horizon te verruimen.

Daarnaast stem ik niet voor elke film die ik zie. Sommige wil ik méér dan één keer zien voor ik stem, anderszijds zijn er heel wat films die ik bekijk wegens goede kritieken, die me tegenvallen, maar die ik daarom niet noodzakelijk een kwotering geef. Ergens vind ik, en ik weet dat niet iedereen het daarmee eens is, dat sommige genres me niet liggen, en dat ik dan niet noodzakelijk een film naar beneden moet stemmen omdat ik hem niet begrijp (bvb. In het mood for love en Spirited away).

Het ging me in mijn boodschap niet alleen over Noiret. Als je geen enkele film gezien hebt met Sellers, Nolte en Bronson (de laatste 2 niet noodzakelijk de beste acteurs, maar toch in veel kaskrakers meegespeeld) ligt dat toch niet aan diegene die de naam post.

Dat ik in verdediging ga lijkt me logisch, met dergelijke icoontjes . Niet erg sympathiek vlgns mij.

En het blijft toch wel zo dat, wanneer er elke dag iemand gepost wordt, regelmatig personen de revue zullen passeren die je niet kent. Zelf stem ik dan gewoon niet, maar ik ga me niet bezighouden de keuze te bekritiseren.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Met dat ik het een vreemd bericht vond, bedoelde ik dat het inderdaad nogal uit de hoogte overkwam. Als dat niet de bedoeling was en ik het dus verkeerd opnam bied ik mijn excuses aan.

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

KrisV wrote:

Het ging me in mijn boodschap niet alleen over Noiret. Als je geen enkele film gezien hebt met Sellers, Nolte en Bronson (de laatste 2 niet noodzakelijk de beste acteurs, maar toch in veel kaskrakers meegespeeld) ligt dat toch niet aan diegene die de naam post..

Je voelt je zo aangevallen omdat ik alleen even wou toelichten dat de laatste tijd niet echt meer bekende voor mij werden gepost. Dat je het meteen opvat als flinke kritiek en neerbuigend naar mij moet gaan doen snap ik niet. Ik probeer ook mijn horizon te verbreden, maar dat gaat niet zo snel.

KrisV wrote:

En het blijft toch wel zo dat, wanneer er elke dag iemand gepost wordt, regelmatig personen de revue zullen passeren die je niet kent. Zelf stem ik dan gewoon niet, maar ik ga me niet bezighouden de keuze te bekritiseren...

Ik post ook nooit wat als ik ze niet ken, maar mag toch wel opmerken dat er de laatste tijd wat voor mij minder bekende aan bod komen. Snap niet dat het zo'n probleem is, hoopte stiekem dat iemand dacht ja dat klopt wel. En weer een algemeen bekende ging posten, of iets dergelijks.

Snap niet dat dit zo'n probleem is, want dat maak je er wel van. Je komt zo neerbuigend over, alsof jij alle grootheden in filmgeschiedenis kent en films van hebt gezien.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Goodfella_90 wrote:

Met dat ik het een vreemd bericht vond, bedoelde ik dat het inderdaad nogal uit de hoogte overkwam. Als dat niet de bedoeling was en ik het dus verkeerd opnam bied ik mijn excuses aan.

Excuses niet nodig. Wanneer je acteurs als Nolte, Sellers en Bronson geen 'gangbare acteurs' vindt (wat dat ook moge betekenen) dan vind ik dat raar. Als dat arrogant klinkt, dat betreur ik dat, maar ik voel het zo aan.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3713 votes

Cinema Paradiso (2)

Il Postino (1)

Coup de Torchon (1)

Topaz (1)

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25174 votes

Cinema Paradiso (2)

Il Postino (2)

Coup de Torchon (1)

Topaz (1)

Ravenstein

• 1524 messages
  • 518 votes

Cinema Paradiso (2)

Il Postino (2)

Coup de Torchon (1)

Topaz (1)

Les Ripoux (1)

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Il Postino (3)

Cinema Paradiso (2)

Coup de Torchon (1)

Topaz (1)

Les Ripoux (1)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dan maar eens een vrouw Goldie Hawn.....

Foul Play (1)

Jorick

• 8776 messages
  • 2342 votes

Weinig van deze actrice gezien en de films die ik heb gezien waren niet al te best.

Death Becomes Her (1)

Foul Play (1)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Jorick wrote:

Weinig van deze actrice gezien en de films die ik heb gezien waren niet al te best.

Death Becomes Her (1)

Dat is inderdaad de (een van de) slechtste film die ik ken....

Jorick

• 8776 messages
  • 2342 votes

Die heb ik een tijd geleden gezien. Toen vond ik de film best vermakelijk, maar kan me eerlijk gezegd niet erg veel herinneren. De andere films van Goldie Hawn heb ik nog lager beoordeeld.

Basto

• 12114 messages
  • 7454 votes

Sugarland Express (1)***

Death Becomes Her (1)

Foul Play (1)

V

• 8369 messages
  • 3372 votes

Housesitter (1)

Sugarland Express (1)

Death Becomes Her (1)

Foul Play (1)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Wel wat van gezien, maar haar films bevallen me absoluut niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.