• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.164 actors
  • 9.373.532 votes
Profile

Knappe (?) acteurs game

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

irene83 wrote:

Wie heeft die regel bedacht? Ik zie het nergens staan hoor... En er is nog steeds niet op mijn argument ingegaan... Stel dat de gekozen persoon nou nooit meer komt opdagen? Of het duurt een jaar? Ik geloof nooit dat jullie daar een jaar op gaan wachten? En wie bepaalt er dan wie er mag? En dan niet op die zin hierboven ingaan maar op de rest

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

Lekker volwassen gedrag om een discussie uit de weg te gaan...

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

irene83 wrote:

Wie heeft die regel bedacht? Ik zie het nergens staan hoor...

Die staat ook niet in dit topic maar in het Knappe (?) actrices topic.

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

waarom zeggen ze dat dan niet gewoon?

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Weet ik niet ik, maar nu weet je het in ieder geval

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

irene83 wrote:

Stel dat de gekozen persoon nou nooit meer komt opdagen? Of het duurt een jaar? Ik geloof nooit dat jullie daar een jaar op gaan wachten?

Irene kent me duidelijk niet.

Netjes op je beurt wachten Irene....

(afbeelding)

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

0+, 1-

Jeremy_Sisto

• 535 messages
  • 0 votes

0+,2- Gatverdamme

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

0+, 3-

(wie is het eigenlijk?)

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Michael Pitt

+0, -4

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

starbright boy schreef:

(quote)

Irene kent me duidelijk niet.

Netjes op je beurt wachten Irene....

(afbeelding)

Ik had het niet over jou persoonlijk maar over de volgende gekozen persoon in het algemeen, dit is namelijk eerder gebeurt en ik wist niet dat die regel in een andere topic stond. Waarom zeggen jullie dat niet gewoon in plaats van gaan zitten gapen? Alleen 1 persoon wist mij gelukkig te vertellen hoe het zat. Bedankt jassonn

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

0+,5-

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

0+,6-

Is hij niet van Bully??

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

0+, -7 Lijkt wel een lijk man!

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

Ok we zitten dus nu op -7

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik vind hem wel intrigerend zo

1+, 7-

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

Wel goed kijken Selma

De tussenstand is nu

1+, 9-

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

irene83 wrote:

Ik had het niet over jou persoonlijk maar over de volgende gekozen persoon in het algemeen, dit is namelijk eerder gebeurt en ik wist niet dat die regel in een andere topic stond. Waarom zeggen jullie dat niet gewoon in plaats van gaan zitten gapen? Alleen 1 persoon wist mij gelukkig te vertellen hoe het zat. Bedankt jassonn

Als je had opgelet had je dat eerder al uit posts kunnen opmaken. Was je ook al vertelt toen je onder mijn post James Franco opeens iemand ging posten. Toen is het ook al vertelt. Wij, MM-users hebben gewoon geen zin om voor kleuterleidster te spelen.

Je kan je vergissen maar om dan zo te reageren is ook wat overdreven.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

irene83 schreef:

Wel goed kijken Selma

De tussenstand is nu

1+, 7-

Spreek voor jezelf schat!

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

1+, 8-

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

SelmaDuim schreef:

(quote)

Spreek voor jezelf schat!

LOL

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

1+, 9-

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Naomi Watts wrote:

0+,6-

Is hij niet van Bully??

Ja, en hij speelt ook in Murder by Numbers en The Village.

MaryCorleone

• 391 messages
  • 282 votes

1+, 10-

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als je had opgelet had je dat eerder al uit posts kunnen opmaken. Was je ook al vertelt toen je onder mijn post James Franco opeens iemand ging posten. Toen is het ook al vertelt. Wij, MM-users hebben gewoon geen zin om voor kleuterleidster te spelen.

Je kan je vergissen maar om dan zo te reageren is ook wat overdreven.

Toen is het mij níet verteld. En ik denk dat jouw gedrag eerder dat van een kleuter is dan dat van mij door zo op mij te reageren. Als jullie het meteen gezegd hadden nadat ik om duidelijkheid vroeg was er ook geen onduidelijkheid ontstaan hierover. En als er dan mensen kinderachtig reageren wanneer ik op een normale manier nog eens om duidelijkheid vraag dan kun je een kinderachtig antwoord van mij verwachten. En ik had inderdaad begrepen uit jullie posts dat jullie iemand anders kiezen na de laatste stem, maar dat jullie dat doen wil nog niet zeggen dat het een geschreven regel is, tenzij die ergens staat. En dat is dus precies wat ik even wilde weten. Dit is het laatste wat ik erover gezegd heb.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Starbright Boy, wie mag de volgende posten? En Irene, nu weet je dus dat je netjes moet wachten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

irene83 wrote:

Toen is het mij níet verteld. En ik denk dat jouw gedrag eerder dat van een kleuter is dan dat van mij door zo op mij te reageren. Als jullie het meteen gezegd hadden nadat ik om duidelijkheid vroeg was er ook geen onduidelijkheid ontstaan hierover. En als er dan mensen kinderachtig reageren wanneer ik op een normale manier nog eens om duidelijkheid vraag dan kun je een kinderachtig antwoord van mij verwachten. En ik had inderdaad begrepen uit jullie posts dat jullie iemand anders kiezen na de laatste stem, maar dat jullie dat doen wil nog niet zeggen dat het een geschreven regel is, tenzij die ergens staat. En dat is dus precies wat ik even wilde weten. Dit is het laatste wat ik erover gezegd heb.

Uma Oldman

• 227 messages
  • 327 votes

Leuke discussie... maar uh, wat wordt de volgende foto (of uh... wie gaat hem plaatsen?)

Jeremy_Sisto

• 535 messages
  • 0 votes

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ze mag toch wel zeggen wat ze vind

Jeremy_Sisto

• 535 messages
  • 0 votes

Ik wil er nog wel 1 plaatsen!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.