- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Shaky
-
- 3734 messages
- 13043 votes
Theunissen
-
- 12267 messages
- 5513 votes
1-3
Stanley Kubrick (1x 5,0*, 1x 4,5*, 2x 4,0* en 1x 3,5*)
Sergio Leone (2x 5,0*, 1x 4,5*, 1x 4,0* en 1x 3,5*)
Beiden vind ik even goed.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Nu ik het bekijk op imdb beide heren hebben eigenlijk niet zo heel veel credits als regisseur. Nuja Leone heeft wel veel credits als second unit of assistant director. Dus als je die meerekent dan is het wel indrukwekkend.
Beide zijn niet zo mijn ding, heel lichte voorkeur dan toch voor de Italiaan.
4-6
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Leuke tidbit hij verkoos dat zijn collega's hem Hitch noemde 
Number23
-
- 8638 messages
- 5677 votes
Nu ik het bekijk op imdb beide heren hebben eigenlijk niet zo heel veel credits als regisseur. Nuja Leone heeft wel veel credits als second unit of assistant director. Dus als je die meerekent dan is het wel indrukwekkend.
Ja grappig, ik had jaren terug het idee om alles te kijken van Leone, bleek dat ik zo goed als alles al gezien had. Alleen Giu la Testa niet, nog steeds niet trouwens.
Number23
-
- 8638 messages
- 5677 votes
Ja klopt, dat weet ik van die biografie waarin Hopkins hem speelt. Zeker een leuke tidbit.
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Beide heren qua aantal niet zo veel werkjes, maar wat ze gemaakt hebben kan wel tellen. Top!
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Leuk aan deze battle is dat je bijna niet kan voorspellen wie wat gaat stemmen.
joolstein
-
- 10824 messages
- 8910 votes
Euh... volgens mij heb ik nu op de verkeerde regisseur gestemd?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het is nog niet afgelopen, dus voor zover ik weet is het niet verboden te wijzigen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Dat mag volgens de ongeschreven regels. Maar echt fijn is het niet.
joolstein
-
- 10824 messages
- 8910 votes
Nee, ik zal het niet veranderen! Maak bij deze regisseurs ook niet veel uit! En het wordt anders ook te onoverzichtelijk! Maar ik zie nu dat bij de opsomming van Theunissen de namen zijn omgedraaid en ik dus Sergio Leone een stem gaf terwijl dat ik dacht dat het Stanley Kubrick was 
Theunissen
-
- 12267 messages
- 5513 votes
Nee, ik zal het niet veranderen! Maak bij deze regisseurs ook niet veel uit! En het wordt anders ook te onoverzichtelijk! Maar ik zie nu dat bij de opsomming van Theunissen de namen zijn omgedraaid en ik dus Sergio Leone een stem gaf terwijl dat ik dacht dat het Stanley Kubrick was
Ik heb het gewijzigd 
Flavio
-
- 4893 messages
- 5223 votes
Volgens mij heb je gestemd op Kubrick toch?