- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Fisico en Finisterra zie ik ook wel op Kalatozov stemmen.
Stuur ze maar een bericht dat ze mogen stemmen.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Jonguh. Denk je nou echt dat ik geloof in oikofobie?
Edit: Je had het er al eerder over. Toen was mijn laptop kapot en kon ik alleen moeizaam reageren, maar het komt niet uit mijn fantasie.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Vorige rondes skipte ik de battles met Kalatozov met gemak, maar deze is de eerste die een klein beetje pijn doet 
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Vorige rondes skipte ik de battles met Kalatozov met gemak, maar deze is de eerste die een klein beetje pijn doet
Stem op hem dan, des te sneller kunnen we naar de volgende battle.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ja, van jou geloof ik dat wel. Je bent er in ek geval gemotiveerd voor.
Ironie is niet je sterkste punt. (Voor degenen die het niet hebben meegekregen: ik schreef twee rondes geleden oid een ironisch commentaar, namelijk iets in de geest van 'misschien is dat hele oikofobie-gebeuren dan toch waar'.)
Ik ga hier ook verder niet meer op door. Mijn opmerkingen over de Europese cinema geven 1. een duiding van het stemgedrag (vanaf het begin meer gericht op Amerikaanse cinema dan vroeger het geval was) en 2. representeren mijn eigen persoonlijke en subjectieve voorkeur (waar ik verder ook niks aan kan doen, ik hou van Europese literatuur en cinema. Het is wat het is. Ik geloof ook dat landen en continenten een traditie hebben in hun cultuuruitingen.)
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Misschien is het niet JOUW sterkste punt, Rob.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Misschien zijn jullie er BEIDEN wel slecht in.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Misschien zijn jullie er BEIDEN wel slecht in.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
De Ironische versie van Reinier. Neem het niet te persoonlijk allemaal.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Terug maar weer naar het onderwerp
Scorsese - Kalatozov
0-3
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Niets gezien van Kalatozov, dus blijft 0-3.
Saai topic hoor.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Woland en John Milton, Kalatozov is aan de beurt.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Misschien zijn ze samen boodschappen aan het doen.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Zou zo maar eens kunnen, hopelijk zijn ze daar snel mee klaar.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
John is gewoon lekker aan het genieten in Utrecht. Woland komt uit Amsterdam, dat is iets anders. Daar valt in elk geval moeilijk te genieten.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ik ga in de tussentijd maar weer eens Russische roulette spelen, ik ben er best goed in.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Amsterdamfobie?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Mwah dat valt sinds corona best mee. Ik kan weer erg genieten van mijn stad. En de buitenwijken hebben maybe een slechte reputatie maar ook daar voel ik me altijd thuis. Zoals amst nieuw west
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
0-5.
Ik ben als Nils van der Poel, doe pas mee als het om de knikkers gaat.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Yes nog één stem erbij en we kunnen verder.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ja, want het wachten heeft namelijk geen zin.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Als ik me niet vergis heeft Scorsese bijgedragen aan de herontdekking van Soy Cuba en Kalatozov, dus hij zou zelf ook op de Rus stemmen.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Als ik me niet vergis heeft Scorsese bijgedragen aan de herontdekking van Soy Cuba en Kalatozov, dus hij zou zelf ook op de Rus stemmen.
Natuurijk niet, Scorsese is een niet al te beste regisseur, een pleaser, en wie er ook tegenover hem zou staan, hij zou zichzelf altijd beter vinden.
Ik doe dat niet, maar die man die tegenover hem staat ken ik niet, dus kijk gewoon hoe de mensen het doen.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
scorsese, Kalatozov is aan de beurt.
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
1-5 
Gelukkig wordt Scorsese niet door iedereen in de wereld zo onthaald. En kom nu niet af met mainstream publiek of iets dergelijks. Heeft gewoon goede films.