- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
7-0
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
Full Metal Jacket (1987)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Cujo was een hondsdolle st bernard (zo heten ze toch?)
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Daar gaan we dan:
vs
En denk eraan, een stem op de Rus is ook een stem op Poetin 
Tot over 24 uur 
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Cujo was een hondsdolle st bernard (zo heten ze toch?)
Nee, ze heten Sint Bernhard.
Normaal gesproken zijn ze niet hondsdol, dus zo heten ze ook niet.
Toen ik jong was hadden mijn pa en ma een langharige. Geweldige hond. Maar geen lange levensduur. Was keihard toen hij doodging.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes
Terminator niet gezien???? Masterpiece
God, ik had de verkeerde selectie genomen. Ik was bij Cameron als acteur aan het kijken 
Kan ik nog van cijfer veranderen ?????????
PS. Te laat 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Zeker weten mag de stem naar camerin, terminator was a game changer
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes
Geen stem dan.
Kon toch niet. 'k Heb niets van die Rus gezien 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Battle klopt niet. Zoals reeds gezegd: Scorsese tegen Kalatozov.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Geweldige hond. Maar geen lange levensduur. Was keihard toen hij doodging.
gelukkig was cujo maar een film
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Goed, we beginnen opnieuw:
Scorsese (boeh!) vs. Kalatozov (jeuh!)
0-1
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes
Battle klopt niet. Zoals reeds gezegd: Scorsese tegen Kalatazov.
Fuck.
En ik kan niet stemmen 
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMU04MEExYcuFVQv2nS38dV191W_CU8sEMcA&usqp=CAU
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Battle klopt niet. Zoals reeds gezegd: Scorsese tegen Kalatozov.
Oeps foutje, ik heb het aangepast.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
En ik kan niet stemmen
Dat bedoel ik dus 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De battle begint bij mijn post hierboven om 16:36.
En verder zijn er genoeg liefhebbers hier van Kalatozov, het duurt heus geen 24 uur. Kom uit je bubbel.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ja, en die hond van mijn ouders ging al weer in 1979 dood, dus dat leed is ook wel geleden, maar zo'n beest blijft wel bij hoor als je jong bent. Een langharige Sint Bernhard. Kan hem nog zien liggen onder de trap. Geweldig zulke herinneringen.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes
Pfffft, Scorsese ligt eruit.
Er zijn er maar een drietal, denk ik, die iets van die Rus gezien hebben en ervoor stemmen (ook al is hij al lang in compost veranderd). De rest moet 24 uur uitzitten tot de volgende battle 
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Pfffft, Scorsese ligt eruit.
Er zijn er maar een drietal, denk ik, die iets van die Rus gezien hebben en ervoor stemmen (ook al is hij al lang in compost veranderd). De rest moet 24 uur uitzitten tot de volgende battle
Als je je vasthoudt aan je je principes dan ligt iemand als Scorsese er inderdaad uit en kan je op je vingers uittellen dat die Rus de finale haalt en dat we iedere keer 24 uur komen te wachten 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Beetje onzin. Of grote onzin. De Rus heeft de vorige ronde ook 6 stemmen getrokken.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Lijkt me dat de battle doorgaat tot de 7 ook na 24. Anders kan ik ook iemand nomineren die alleen ik ken en ik als enige kan stemmen
crazy
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes
Beetje onzin. Of grote onzin. De Rus heeft de vorige ronde ook 6 stemmen getrokken.
Je niet opjagen. Was maar een gok. 'k Was te lui om terug te gaan zoeken hoeveel het er juist waren 
Laat me het dan corrigeren. We geraken tot 0-6 en wachten dan 24 uur 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
0-2 Twee films van Kalatozov gezien. Geen enkele van de 24 Scorsese films kwam in de buurt.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Geweldig zulke herinneringen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Maar hoeveel Nederlandse regisseurs heb jij dan ingebracht? Ik drie. En jij? Over oikofobie gesproken.
Ik heb 0 Nederlandse regisseurs ingebracht want ik hou inderdaad niet van de Nederlandse cinema. Ik heb wel bijna alleen maar Europese regisseurs ingebracht in het primaire nominatieproces (met Larraín ook nog). Maar bijvoorbeeld eveneens geen Belgische of Duitse regisseur, wat toch ook Europa is. Zo rijk is de filmcultuur van het continent dan ook, dat je 10 regisseurs kan noemen en dan nog niet alle landen hebt gehad.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Nee dat klopt niet, de Rus ging vorige keer door met 5-4 en na 24 uur. De 5e stem was toen van Onderhond op zaterdag om 19:15 uur en daarna stemde niemand meer en ging de Rus op zondag om 13:24 uur door na 24 uur. Dat is toch volkomen waanzin.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Mocht de Rus 6 stemmers krijgen (o.a. eRCee, Onderhond, John Milton, Woland, Flavio en nog iemand) dan krijgt hij van mij de 7e stem en kunnen we verder en hoeven we niet weer 24 uur te wachten.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Fisico en Finisterra zie ik ook wel op Kalatozov stemmen.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik heb 0 Nederlandse regisseurs ingebracht want ik hou inderdaad niet van de Nederlandse cinema.
Maar dan verder mond dicht over oikofobie. Klaar.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Jonguh. Denk je nou echt dat ik geloof in oikofobie?