- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik denk sowieso dat je in deze KO moeilijk kan spreken van kleine films, het gaat hier toch om een toplijst 
Dat ik er zelf zo weinig van heb gezien heeft enerzijds te maken met mijn voorkeuren en filmsmaak. Niet dat ik expres tegen hooggewaardeerde/populaire films ben om de rebel uit te hangen (zo ken ik wel een aantal rebellen maar die dan bij een hype vooraan in de rij gaan staan of bij een genre/thema dat wel in hun straatje past plots hun rebellie vergeten
) maar die wat ik dan wel heb gezien die stellen me meestal teleur of zijn gewoon mijn ding niet al zie ik perfect waarom ze zo geliefd zijn bij een groot publiek. Sowieso zit er van mijn genre en voorkeuren niet zo veel tussen (horror, dark fantasy). Was vroeger meer een alleseter op filmvlak maar omdat de meeste andere genres me uiteindelijk niet die genoegdoening konden schenken ben ik me gaan toespitsen op de meer duistere films. Dat heeft geresulteerd dat ik mijn voeling met de andere genres en de algemene cinema een beetje kwijt ben. Soms zou ik het leuk vinden dat ik mee kon praten over al die films hier, maar dan zou ik ineens een grote bocht moeten maken en mijn favoriete genre bijna laten vallen. Ik zou het snel opgeven vrees ik.
Dit gezegd zijnde sowieso een dikke proficiat aan MovieMind om dit groots project in goede banen te leiden. Ik ben er zeker van dat hij nu al op iets nieuws zit te broeden (na wat welverdiende rust natuurlijk) 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ik zit een heel klein beetje te hopen op een knockout van de 512 films met de meeste stemmen op deze site.
Ben je ook van de "kleine films" discussie af.....
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het is gewoon allemaal filmcanon wat hier voorbij komt, dus ik snap de hele discussie niet. Als je hier al een tijdje meedraait met de knock-outs dan weet je dat dit een van de makkelijkst lopende is, juist omdat zulke bekende titels zijn (bijna als in de begindagen, de top-250 knock-outs, waar je echt continu je beeld moest verversen om battles te kunnen bijhouden).
Als je puur op stemmenaantallen films gaat selecteren dan wordt het veel eentoniger qua startveld en zal denk ik een deel van de vaste stemmers (sommigen doen al >12 jaar mee aan dit soort spelletjes) afhaken.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Wow C'era una Volta il West weet voor de eindstreep nog net de winst te pakken!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ronde 6 (battle-overzicht, pag.168)
B2. Idi i Smotri (1985) vs Il Buono, il Brutto, il Cattivo (1966)
Tot de 10, 2 verschil
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Snap de discussie niet echt, het gaat hier allemaal om de best scorende films met minstens 250 stemmen.
)Als je puur op stemmenaantallen films gaat selecteren dan wordt het veel eentoniger qua startveld en zal denk ik een deel van de vaste stemmers (sommigen doen al >12 jaar mee aan dit soort spelletjes) afhaken.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Snap de discussie niet echt, het gaat hier allemaal om de best scorende films met minstens 250 stemmen.
Hier zit anders ook behoorlijk veel populaire stuff tussen anders hadden die niet zo een hoge waarderingen gehaald en zeker in het begin zaten er aardig wat blockbusters tussen. Maar ik snap wat je bedoelt op die manier ga je nog veel meer recente films krijgen. Sommige nieuwe releases (waar nogal veel reclame voor wordt gemaakt) die zitten in enkele dagen al boven de 250 stemmen.Veel blijft toch afhangen van promotie en hype ook vandaag nog (en misschien nog meer dan vroeger).
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ronde 6 (battle-overzicht, pag.168)
B3. Goodfellas (1990) vs American Beauty (1999)
Tot de 10, 2 verschil
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
0-2.
Hele makkelijke. Als dit hem niet wordt zijn de laatste rondes van deze leuke knock-out toch wel een afgang voor me. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
0-4
M'n scores vertellen een ander verhaal, maar ik verwacht dat Goodfellas bij herziening gaat dalen.