- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Om het plaatsen van battles met link te vergemakkelijken zijn alle battles met link geplaatst, dus het 'quoten' van dit bericht en van daaruit de juiste battle plaatsen zou een battle met links moeten opleveren.
*En nogmaals: iedereen mag battles plaatsen, graag met link aub.* 
Verder met ronde 6
*((Ronde 6, Tot de 10, 2 verschil))*
B1. C'era una Volta il West (1968) vs Requiem for a Dream (2000)
B2. Idi i Smotri (1985) vs Il Buono, il Brutto, il Cattivo (1966)
B3. Goodfellas (1990) vs American Beauty (1999)
B4. Heat (1995) vs Dare mo Shiranai (2004)
B5. Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2003) vs Kokuhaku (2010)
B6. Kimssi Pyoryugi (2009) vs La Vie d'Adèle (2013)
B7. The Big Lebowski (1998) vs Apocalypse Now (1979)
B8. M (1931) vs The Godfather (1972)
*((Ronde 6, Tot de 10, 2 verschil))*
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
2-1
Wow, ik kan deze ronde al met drie battles meedoen. 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes

3-3 (2,5* vs. 1,5*)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik kan enkel stemmen bij de laatste battle maar eigenlijk vind ik dat er voor mij geen interessante titels meer over zijn, behalve dan La Vie d'Adèle (2013) die ik als ik veel tijd en genoeg mentaal voorbereid ben op zo een lange speelduur wel een kans wil geven 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Slechtste vind ik wat overdreven, maar Requiem is m’n enige overgebleven tien. Een klein filmpje gaat ook winnen denk ik, vanwege wat ik eerder aangaf.
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
4-5
Inderdaad Zwolle84
Zijn hier ook veel dezelfde users die hier terug komen waarbij het toch duidelijk is dat een grote film in zijn perspectief te verstaan nooit zal winnen. Dat mag nu al duidelijk zijn. De andere reden is natuurlijk dat er ook wat films bij zitten die het gewone publiek helemaal niet ziet. Dus kun je vaak ook niet stemmen. Ik reken me gezien bepaalde users hier tot het gewone publiek, al zet ik er meteen bij dat ik toch redelijk wat films bekijk. Wat moet ik me dat bij de andere mensen voorstellen die misschien twee tot drie films in de week zien. Dus het is maar een spel en je moet het in de hele context zien. Een film die 20 stemmen maar krijgt ( onbekend, arthouse, speciaal, noem maar op...) maar toch een hoog gemiddelde krijgt, wil niet zeggen dat dit ook meteen een goeie is. Is maar een mening he. Laat het spel verder gaan.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Zijn hier ook veel dezelfde users die hier terug komen..

Overigens staan alle 16 overgebleven films in de Top250, waarvan 10 in de Top100, 7 in de Top40 en 3 zelfs in de Top10. Om dan te beweren dat het al duidelijk is dat een "grote" film nooit zal gaan winnen vind ik een beetje kort door de bocht. Ben het ook niet altijd eens met een uitslag, maar de users die aan deze knock out deelnemen bepalen met hun voorkeur de uitslag. Dat is het spel!
Ook al ontbeert het soms aan goede smaak.