• 178.414 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.659 votes
Profile

MMTop512 Film Knock-Out

!!!!*Lucky

• 3933 messages
  • 2935 votes

3-5

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

B164. Izgnanie (2007) vs The Green Mile (1999)

Tot de 5, 2 verschil

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3566 votes

1-0

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

2-0

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

tbouwh wrote:

Heel frustrerend als je niet op je nr 1 kunt stemmen

Dat is geheel aan jezelf te wijten natuurlijk. Zoals ik hier al vaker heb proberen duidelijk te maken kun je in het battle-overzicht kijken of er battles zijn waarvan je er 1 hebt gezien. Als je binnenkort dan tijd/zin hebt om een filmpje te kijken dan zou je bijvoorbeeld die andere film kunnen gaan bekijken.

Je kunt deze game natuurlijk beschouwen als alleen maar een knock out, maar het is als je wil veel meer dan dat. Je kunt in het overzicht kijken welke film je aanspreekt en zelf bepalen wanneer je hem gaat kijken, zodat je niet alleen in een toekomstige battle mee kan stemmen, maar ook een aantal "goede" films kan ontdekken die je normaal gesproken mischien zelf niet zou uitkiezen.

Heb zelf tijdens deze knock out nu een aantal films gezien die me op een enkeling na goed zijn bevallen. De lijst met afvallers alleen al is om te watertanden, daardoor verheug ik me nu al op de films die ik voor de 2e ronde ga bekijken. (maar eerst nog een aantal uit deze ronde meepikken)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

MovieMind wrote:

(quote)
Dat is geheel aan jezelf te wijten natuurlijk. Zoals ik hier al vaker heb proberen duidelijk te maken kun je in het battle-overzicht kijken of er battles zijn waarvan je er 1 hebt gezien.

Dan moet je wel toegang hebben tot die andere film natuurlijk. Lang niet alles is eenvoudig te koop, laat staan voor een schappelijke prijs.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Ja daar stond ik eigenlijk niet zo bij stil, maar daar heb je uiteraard gelijk in Zwolle84.

kevin_vp

• 950 messages
  • 0 votes

3-0

tbouwh

• 5812 messages
  • 5402 votes

Was een hyperbool hoor, zou wat zijn als ik er echt mee zou zitten ik heb een gruwelijk lange lijst met films die ik nog wil zien, en door m'n brede smaak dijt die lijst wekelijks nog uit. Daarnaast zie ik vrij veel nieuwe releases. Als het toevallig uitkomt zal ik niet schromen een titel zoals deze te laten voorgaan, maar ik ga me daar niet op fixeren. Voor mij is dat dus echter ook niet zo'n probleem

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Geef nou maar gewoon toe, tbouwh: je zit ermee.

tbouwh

• 5812 messages
  • 5402 votes

Vooruit

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

tbouwh wrote:

Was een hyperbool hoor, zou wat zijn als ik er echt mee zou zitten

Had ook niet verwacht dat je er slapeloze nachten van zou hebben.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

tbouwh wrote:

Was een hyperbool hoor, zou wat zijn als ik er echt mee zou zitten ik heb een gruwelijk lange lijst met films die ik nog wil zien, en door m'n brede smaak dijt die lijst wekelijks nog uit. Daarnaast zie ik vrij veel nieuwe releases. Als het toevallig uitkomt zal ik niet schromen een titel zoals deze te laten voorgaan, maar ik ga me daar niet op fixeren. Voor mij is dat dus echter ook niet zo'n probleem

We zullen daar binnenkort wel wat aan doen door een nieuwe challenge, ik contacteer je nog eind mei

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

We zullen daar binnenkort wel wat aan doen door een nieuwe challenge, ik contacteer je nog eind mei

Ik ben nog steeds herstellende van de vorige

tbouwh

• 5812 messages
  • 5402 votes

Ik ook

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

4-0

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

5-0

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4555 votes

6-0

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

0-2

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

1-2

mikey

• 28993 messages
  • 5142 votes

2-2

Ajax&Filmfreak

• 3365 messages
  • 3730 votes

3-2

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

4-2

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

5-2

• 31154 messages
  • 5451 votes

• 31154 messages
  • 5451 votes

1-0

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

2-0

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

3-0

mikey

• 28993 messages
  • 5142 votes

4-0

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.