• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.880 votes
Profile

Comedy filmposter KO 1917-2016

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Ik snap jullie wel, maar ik snap ook wat Flat Eric zegt. Kijken jullie niet al te zwaar tegen de KO op? Ik bedoel, enige wat je als organisatie nu nog hoeft te doen is de tweede ronde organiseren, en dat mag je best doen wanneer het je uitkomt, er is geen reden om daar tegenop te kijken. Voor wie dat tegen die tijd te traag zou zijn staat het vrij om dat zelf te doen. Je hebt geen dagelijkse verplichting om het aan de gang te houden, zeker niet als anderen ook battles plaatsen, wat natuurlijk wel erg fijn is.

Wat ik zou voorstellen is om de KO gewoon door te laten lopen, en na ronde 1 zien we wel of iemand ronde 2 wil regelen, misschien hebben jullie tegen die tijd wel zin om dat te doen? En als er nu al een vrijwilliger is, ook prima. Nu slotje erop omdat je nu geen zin hebt lijkt me een beetje flauw en niet zo netjes tegenover de deelnemers.

De KO's gebruik ik zelf om nieuwe films te ontdekken, en ook deze KO bewijst daarin haar dienst.

Tussenstand: 4-2

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

4-3 / St. Tropez.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

arno74 wrote:

Ik snap jullie wel, maar ik snap ook wat Flat Eric zegt. Kijken jullie niet al te zwaar tegen de KO op? Ik bedoel, enige wat je als organisatie nu nog hoeft te doen is de tweede ronde organiseren, en dat mag je best doen wanneer het je uitkomt, er is geen reden om daar tegenop te kijken. Voor wie dat tegen die tijd te traag zou zijn staat het vrij om dat zelf te doen. Je hebt geen dagelijkse verplichting om het aan de gang te houden, zeker niet als anderen ook battles plaatsen, wat natuurlijk wel erg fijn is.

Wat ik zou voorstellen is om de KO gewoon door te laten lopen, en na ronde 1 zien we wel of iemand ronde 2 wil regelen, misschien hebben jullie tegen die tijd wel zin om dat te doen? En als er nu al een vrijwilliger is, ook prima. Nu slotje erop omdat je nu geen zin hebt lijkt me een beetje flauw en niet zo netjes tegenover de deelnemers.

De KO's gebruik ik zelf om nieuwe films te ontdekken, en ook deze KO bewijst daarin haar dienst.

Tussenstand: 4-2

Als we het echt moeten doordoen om beleefd te zijn tegenover de deelnemers, dan heb ik oziets van ja ok dan wil ik zoiets als een 4-uurs regel toepassen.

Nu goed ik laat Miszmi de uiteindelijke beslissing nemen, het was vooral haar idee (of wens) om deze KO te doen.

Dievegge

• 3173 messages
  • 8199 votes

4-4

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

4-uurs regel gaat niet werken, dan moet je soms posters door laten gaan waar net één of twee keer op is gestemd. Maar ik distantieer mij van de organisatie, dus als anderen er een voorstander van zijn vind ik het prima hoor. Ook vind ik het prima om de KO in ieder geval tot na de deze ronde te laten staan. Het is echter wel zo dat ik niet alle winnaars heb bijgehouden, bij lange na niet zelfs. Aangezien ik wel meer te doen heb, vind ik het ook een beetje zonde van mijn tijd om dat nu nog te gaan doen voor het geval niemand het overneemt. Mocht er vandaag nog iemand komen die de organisatie op zich wilt nemen, zal ik zorgen voor een juiste 'overdracht' en de winnaars tot nog toe uitzoeken en toesturen. Mocht dat pas veel later zijn, ga ik die verplichting niet meer aan.

Zoals al aangegeven wilden wij geen KO van een half jaar, deze gaat er zeer waarschijnlijk ruimschoots overheen. Ik hou niet van verplichtingen, voor even is leuk, maar niet voor een lange tijd. Daarom mag deze KO ook gewoon overgenomen worden, als niemand de behoefte heeft, kan het topic gewoonweg op slot na de eerste ronde.

Ik sluit me erbij aan dat het misschien niet netjes is tegenover de stemmers om het gelijk af te kappen, al krijg ik ook niet echt het idee dat alle stemmers hier nog met veel plezier aan meestemmen. Al kan dat aan mij liggen natuurlijk. Wat mij betreft blijft dit topic dus (voorlopig) nog open, maar distantieer ik mij er volledig van. Kom af en toe stemmen, maar ga mbt deze KO geen verplichtingen meer aan. Heb het (helaas) veel te druk met andere dingen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik ben eveneens van mening dat er niet meer zo veel plezier aan wordt beleefd en dat het stemmers eerder onverschillig laat, ik mis daarvoor de animo bij de KO's van vroeger. Dan werd er nogal eens gelachen en gek gedaan. Nu wordt er vooral gestemd en dat is het dan. Ok dat niet iedereen hier behoefte aan heeft snap ik wel, maar ik vind het op deze manier niet leuk.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Ook nu weer de 24-uursregel. The Bohemian Girl (1936) is door o.b.v. voorlaatste stand.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Battle 164:

Splash (1984):

(afbeelding)

v.s

In Bruges (2008):

(afbeelding)

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

0-1

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

0-2 / I B.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

1-2

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

2-2 Elle Driver

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

3-2

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

3-3

alexander038

• 958 messages
  • 1295 votes

4-3

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

5-3

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Battle 165:

Crocodile Dundee (1986):

(afbeelding)

vs.

Labor Pains (2009):

(afbeelding)

t/m 5, 1 verschil

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

0-1 wel leuk gedaan die poster

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

1-1 heb toch liever de klassieker

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

1-2

alexander038

• 958 messages
  • 1295 votes

2-2

rensie32

• 4359 messages
  • 1771 votes

3-2

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

4-2

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

5-2

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Battle 166:

Ik Ben Joep Meloen (1981):

(afbeelding)

vs.

The Medallion (2003):

(afbeelding)

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

0-1

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

1-1

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

1-2

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

2-2

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

3-2

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.