- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Comedy filmposter KO 1917-2016
Comedy filmposter KO 1917-2016
Night's Watch
-
- 1212 messages
- 1200 votes
Battle 161:
Alvin and the Chipmunks (2007):

vs.
Rush Hour 2 (2001):

arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Battle 162:
The Full Monty (1997):

vs.
The Circus (1928):

arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
24-uursregel. The Circus is door (laatste stand voor het gelijkspel).
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Battle 163:
The Bohemian Girl (1936):

vs.
Le Gendarme de St. Tropez (1964):

Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
alexspyforever en ik zien het niet meer zitten om deze KO draaiende te houden. Bij ons beide is het plezier er al wel een tijdje vanaf. Hoe leuk het idee in eerste instantie ook was, ik denk dat we onder ogen moeten zien dat KO een beetje zijn uitgemolken inmiddels.
Als iemand de behoefte heeft om de organisatie op zich te nemen: be our guest. Kan hier in het topic aangegeven worden of even privé, anders kan er wat mij betreft een slotje op dit topic
. Indien het wordt overgenomen: ik kom dan echt af en toe nog wel stemmen en de winnaars van deze eerste ronde kan ik toesturen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik sluit me dus volledig aan bij wat Miszmi zegt. Ik heb ook gemerkt dat KO's het minder goed doen tegenwoordig. En zelf ben ik ze ook een beetje beu geworden. Dus enkel als iemand het voor 100% wil overnemen kom ik nog stemmen, maar eerlijk gezegd sta ik niet te springen 
Ik en ook Miszmi zouden ons willen focussen op een heel ander project samen met nog 2 andere brothers in arms. Maar dat is nog niet voor meteen. En het zal dus iets heel anders dan een KO worden.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ik heb ook gemerkt dat KO's het minder goed doen tegenwoordig. En zelf ben ik ze ook een beetje beu geworden
Ik begrijp het wel. Misschien komt het omdat ze maar ein-de-loos lijken door te gaan...
Vroegâh had je nog KO's die wat beperkter waren en binnen max. 3 weken klaar waren. Dan had je een kop en een staart. Die vond ik wel overzichtelijk.
Aan de andere kant ben ik wel van de stelling 'Finish what you started' en minder van 'ik gooi nu de handdoek in de ring'. Maar goed, dat is mijn mening.
En nee, ik geef me hierbij niet op voor de organisatie 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ik begrijp het wel. Misschien komt het omdat ze maar ein-de-loos lijken door te gaan...
Vroegâh had je nog KO's die wat beperkter waren en binnen max. 3 weken klaar waren. Dan had je een kop en een staart. Die vond ik wel overzichtelijk.
Aan de andere kant ben ik wel van de stelling 'Finish what you started' en minder van 'ik gooi nu de handdoek in de ring'. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik begrijp je punt, maar ik heb persoonlijk in het begin ook al aangegeven dat ik geen half jaar aan zo'n verplichting wil vastzitten. Er is in een korte tijd twee keer de 24-uursregel toegepast. Eigenlijk is dat gewoon een teken dat het klaar is denk ik. De behoefte is niet groot genoeg.
Ik begrijp je punt omtrent het opgeven echt wel, maar soms moet je ook in kunnen zien als iets gewoon niet werkt. Dat is hier het geval. Een battle plaatsen is nog geen ramp, als dat het enige was, hadden we dat wel door kunnen laten lopen. Maar het feit dat we dan de volgende rondes nog op moeten zeggen, winnaars bijhouden... Daar heb ik helemaal geen zin meer in.
Ik wist van te voren wel dat het iets langer zou duren dan twee weken, maar we zijn nu twee maanden verder en nog niet eens één ronde voorbij.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik sluit me alweer aan met wat Miszmi hierboven zei. Ik wil er nog aan toevoegen dat we in het begin al hadden afgesproken dat we hier geen half jaar mee bezig wilden zijn, denk dat 2 maanden onze limiet was. Toen we in week 1 al zagen dat het niet storm liep hebben we geregeld tussentijds geëvalueerd of we nog verder wilden. Toen ik zag dat we 2 maal de 24-uurs regel moesten toepassen (door arno dan nog wel want wij hadden al niet veel zin meer) heb ik Miszmi aangesproken om er mee op te houden en ze had hetzelfde gedacht.
Ik denk niet dat het een kwestie is van teveel posters en evenmin een kwestie van onpopulair genre. De kerstposter KO had nog meer posters en was op 2 maanden klaar denk ik. Ik denk dat mensen minder zin hebben in KO's plus een aantal vaste stemmers hebben afgehaakt en zijn nog maar weinig op MovieMeter te zien. Het is natuurlijk jammer van de voorbereiding die we er in hebben gestoken, maar goed we kunnen succes niet voorspellen.
Even een break nemen van KO's en binnen anderhalve maand 100% gaan voor een totaal nieuwe uitdaging