• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Horror Avatar Knock-Out

Dutchmeister

• 492 messages
  • 732 votes

Wil best mee doen, kan alleen niet dagelijks online zijn denk ik. Hoe gaat het precies in zijn werking? Of is het al begonnen.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

galaxydriver32 wrote:

Hoe laat is na het eten ongeveer, iedereen eet verschillende tijden haha . Ik moet helaas wel mededelen dat ik vrijdag van 17:00 tot 21:00 ongeveer weg zal zijn. Kreeg vandaag te horen dat een inhaalwedstrijd nou uitgerekend naar die dag is verschoven, lekkere planning coaches!

Uurtje of 18:00 maar we kunnen ook s,avonds gaan beginnen ....ik zou zeggen laat de ideeën maar komen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

galaxydriver32 wrote:

Hoe laat is na het eten ongeveer, iedereen eet verschillende tijden haha . Ik moet helaas wel mededelen dat ik vrijdag van 17:00 tot 21:00 ongeveer weg zal zijn. Kreeg vandaag te horen dat een inhaalwedstrijd nou uitgerekend naar die dag is verschoven, lekkere planning coaches!

Ik zal anders openen tussen 19 en 20 uur de vrijdagavond. Speel je voetbal?

Ik heb met Moviemind afgesproken dat weinig actieve users nog kunnen vervangen worden tot woensdagavond zodanig dat ik de definitieve lijst op donderdagavond kan plaatsen.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Ik zal anders openen tussen 19 en 20 uur de vrijdagavond. Speel je voetbal?

Ik heb met Moviemind afgesproken dat weinig actieve users nog kunnen vervangen worden tot woensdagavond zodanig dat ik de definitieve lijst op donderdagavond kan plaatsen.

Prima ...en wanneer moet de definitieve avatar er op komen?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

tattoobob wrote:

(quote)

Prima ...en wanneer moet de definitieve avatar er op komen?

Ik zou zeggen op donderdagavond dan post ik ook de definitieve deelnemerslijst.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Lijkt mij een prima tijd tussen 19.00 & 20.00. Toch de meeste momenten dat ik zou kunnen meestemmen, al zou dat door andere verplichtingen niet elke avond kunnen voor mij. Maar wanneer ik tijd heb, dan ben ik er

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

3 2 1 cut wrote:

Aan de ene kant moet ik hier wel om lachen, maar aan de andere ook wel even huilen..

Mijn Avatar ben ik dus echt zelf...

Maar ik doe graag mee !

You made my day! Jammer dat die nog maar zo kort duurt . Overigens ligt dat denk ik vooral aan de manier waarop de foto genomen is, je foto heeft een hele duistere kant.

Wat betreft horrorfans: Ik ben zeker een fan van horror, maar in de avatar KO had ik een avatar van de tv serie The Following, die ik vervolgens (nadat ik was uitgeschakeld) heb veranderd naar The Green Mile. Ik heb van deze gelegenheid gebruik gemaakt om een horror avatar in te stellen. Ik keek op heeeeeleeee jonge leeftijd al horrorfilms. A nightmare on Elmstreet was volgens mij mijn eerste horror toen ik een jaar of 8 jaar (lang leve grote broers met een tv op hun kamer ). Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik thrillers over het algemeen beter vind dan horror, maar dat komt denk ik vooral doordat thrillers (meestal) wat realistischer zijn.

Filmkonyn

• 163 messages
  • 1251 votes

Hoi, ben niet altijd aanwezig hier en vaak is het ook maar voor even om de vriendin te laten zien wat de Nederlandse mening is over een film Maar een leuk idee dit!

Geen idee of ik op vrijdag tijd heb om te stemmen... meestal zit ik dan in een kroeg te genieten van het weekend, maar zal proberen om hier te zijn.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Filmkonyn wrote:

Hoi, ben niet altijd aanwezig hier en vaak is het ook maar voor even om de vriendin te laten zien wat de Nederlandse mening is over een film Maar een leuk idee dit!

Geen idee of ik op vrijdag tijd heb om te stemmen... meestal zit ik dan in een kroeg te genieten van het weekend, maar zal proberen om hier te zijn.

Kan ook heel makkelijk op de smartphone hoor

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Tussen 19 en 20 uur is goed hoor

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik zal proberen online te zijn rond die tijd. Aangezien vrijdagavond opblijfavond is, verwacht ik dat ik wat later online zal zijn.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Voor diegene die zich zorgen maken om niet bij de eerste ronde te kunnen meestemmen, de KO verloopt over 6 rondes (finale incluis) dus zal ook over meerdere dagen verlopen. Er zal dan toch wel ergens wel eens een momentje zijn dat jullie af en toe een stem kunnen uitbrengen. Ik ben ook niet van plan om de battles er door te jagen zoals dat bij de algemene avatar KO soms het geval was. Dat was heel fijn maar soms ook wel stressvol. Het mag gerust wat relaxter zijn vind ik

Filmkonyn

• 163 messages
  • 1251 votes

Dan ken je de Roemeense smartphone nog niet... haha Geintje natuurlijk... zou moeten lukken normaal gezien.. ligt ook aan de vriendin wanneer de klaar is met werken en wat haar plannen zijn voor die avond (aangezien ik 1 uur voor loop op jullie).

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Miszmi wrote:

Ik keek op heeeeeleeee jonge leeftijd al horrorfilms. A nightmare on Elmstreet was volgens mij mijn eerste horror toen ik een jaar of 8 jaar (lang leve grote broers met een tv op hun kamer ). Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik thrillers over het algemeen beter vind dan horror, maar dat komt denk ik vooral doordat thrillers (meestal) wat realistischer zijn.

Ik was nog een snotneus toen die eerste Nightmare filmpjes uitkwamen. Mijn eerste horrrorherinnering was toen mijn grote zus "The Exorcist" op video had opgenomen en ik die stiekum samen met mijn nicht bekeken, nuja vooral de enge stukjes dan

Ik hou nog steeds van horror, al ben ik nu zo meer voor de psychologische en mystery kortom vooral die wat mij aan het denken zet en dan ook een herkijkwaarde hebben. Ik hou ook wel van thriller, ik maak er niet zoveel onderscheid tussen. Bij mij liggen horror, mystery en thriller gewoon bij elkaar.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Ik was nog een snotneus toen die eerste Nightmare filmpjes uitkwamen. Mijn eerste horrrorherinnering was toen mijn grote zus "The Exorcist" op video had opgenomen en ik die stiekum samen met mijn nicht bekeken, nuja vooral de enge stukjes dan

Ik hou nog steeds van horror, al ben ik nu zo meer voor de psychologische en mystery kortom vooral die wat mij aan het denken zet en dan ook een herkijkwaarde hebben. Ik hou ook wel van thriller, ik maak er niet zoveel onderscheid tussen. Bij mij liggen horror, mystery en thriller gewoon bij elkaar.

Hahaha toen die eerste uit kwam was ik nog niet eens geboren. Uit mijn hoofd 1984 toch? Ik ben van 91 . Het leuke aan grote broers/zussen hebben vond ik altijd dingen doe die niet mochten, onder andere dat soort films kijken dus. Geen trauma aan over gehouden, ik kijk ze nog steeds erg graag!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Freddy rules

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Niet teveel Freddy-concurrentie aub

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

moviemafketel wrote:

Niet teveel Freddy-concurrentie aub

Daarom dat ik user 6-6-6 buitenspel heb gezet, die had gewoon jouw avatar overgenomen

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Dit weekend is het Carnaval en zit dan verplicht in de kroeg. Hoe lang duurt zo'n knock-out ongeveer? Zijn het random 2 avaters waar men op kan stemmen? En dan 24 uur?

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Fortune wrote:

Dit weekend is het Carnaval en zit dan verplicht in de kroeg. Hoe lang duurt zo'n knock-out ongeveer? Zijn het random 2 avaters waar men op kan stemmen? En dan 24 uur?

Deze Horror Knock Out, is gezien het enthousiasme waarschijnlijk eerder afgelopen dan het carnaval.

En ja, de battles worden random gekozen, en duren zeer zeker niet langer dan 24uur.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Dutchmeister wrote:

Wil best mee doen, kan alleen niet dagelijks online zijn denk ik. Hoe gaat het precies in zijn werking? Of is het al begonnen.

De Knock Out gaat aankomende vrijdag beginnen, en je bent niet verplicht elke dag online te zijn.

Wanneer je tijdens de Knock Out online bent, mag en kan je je stem geven aan je favoriete avatar.

ps: Mocht je zelf in de battle staan, mag je uiteraard geen stem geven.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

MovieMind houdt het wel spannend met zijn Avatar keuze

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ja straks vergeet ie em nog te veranderen en kan ie zelf niet eens meedoen, mss moet ik toch maar een deadline opstellen voor de avatarkeuze

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Organisatie is top hier zo te zien Ik kijk ernaar uit en zal proberen vrijdagavond tussen 19 en 20 uur online te zijn.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik heb m'n Avatar even terug aangepast naar een horror-pegasus. Je mag mij ook op de lijst zetten.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Film Pegasus wrote:

Ik heb m'n Avatar even terug aangepast naar een horror-pegasus. Je mag mij ook op de lijst zetten.

Naam is genoteerd Pegasus, er is zeker ruimte voor vervanging. Er heeft iemand afgehaakt en 2 anderen vervangbaar wegens lange afwezigheid. Vanavond zul je je naam in de aangepaste deelnemerslijst zien prijken

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Boeikens wrote:

Hahaha

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

alexspyforever wrote:

Ja straks vergeet ie em nog te veranderen en kan ie zelf niet eens meedoen, mss moet ik toch maar een deadline opstellen voor de avatarkeuze

Ik moet nog een keuze maken uit een selectie van 5, maar komt goed

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boeikens wrote:

Anders moet je eens afbeeldingen googelen "bloederige stropdas", "bloody tie" om een idee te krijgen

Tie kan ook een gelijkspel betekenen zeker?

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Vette avatar Pegasus!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.