• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Horror Avatar Knock-Out

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boeikens wrote:

Ik ontvang steeds meer reacties van deelnemers die om wat meer uitleg vragen => duidt enkel maar op positieve interesse. (zelfs van leden die anders niet zo actief zijn/waren )

Ik kijk alleszins alvast uit naar die nieuwe avatars (met of zonder stropdas), het tussendoorse gelach (zelfs out of topic), de soms ongelooflijke snelheid van het stemmen en de anderzijds eeuwig durende spanning van het afwachten van de resultaten.

Laat maar komen

Kan ik enkel beamen, kreeg ook steeds positieve reacties terug

En wat dat of topic en slow chat betreft, je weet dat wij daar schappelijk in zullen zijn. Ik ga geen namen noemen maar hopelijk blijven dat soort zuurpruimen weg.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Kan ik enkel beamen, kreeg ook steeds positieve reacties terug

En wat dat of topic en slow chat betreft, je weet dat wij daar schappelijk in zullen zijn. Ik ga geen namen noemen maar hopelijk blijven dat soort zuurpruimen weg.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Hmmm, heb toch eigenlijk wel een aversie tegen 90% van de horror films. Lol.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

tattoobob, jou avatar komt van een hele sterke fotogalerij. Ben ik ook tegengekomen en die foto's hebben echt wat indruk achtergelaten, echt zo heftig, eng en goed in beeld gebracht! Voor de mensen die het ook willen zien: hier zul je ze allemaal vinden. Gefotografeerd door Joshua Hoffine, werkelijk prachtig!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

galaxydriver32 wrote:

tattoobob, jou avatar komt van een hele sterke fotogalerij. Ben ik ook tegengekomen en die foto's hebben echt wat indruk achtergelaten, echt zo heftig, eng en goed in beeld gebracht! Voor de mensen die het ook willen zien: hier zul je ze allemaal vinden. Gefotografeerd door Joshua Hoffine, werkelijk prachtig!

Dank je ...ik ben blij dat het iemand opmerkt.

De vorige was overigens niet van deze fotograaf.

Ja ik heb verder niet zoveel met film avatars vandaar deze......maar ik denk dat dit nog niet mijn uiteindelijke word hoor

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Het werk van zulk soort fotografen/kunstenaars fascineert mij enorm moet ik zeggen.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Mij ook, ik vind horror artwork dat gefotografeerd/getekend/geschilderd is of met programma's als Paint etc. is gemaakt ook prachtig! Daar ben ik ook het meest naar op uit, en ik heb er al veel geweldigen gezien. Valt bijna niet tussen te kiezen..

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

horizons wrote:

Hmmm, heb toch eigenlijk wel een aversie tegen 90% van de horror films. Lol.

Weet niet wat de bedoeling van je reactie is maar...

Het gaat dan ook niet om het stemmen op horrorfilms maar op het stemmen van horroravatars. Het plaatje hoeft niet eens uit een horrorfilm te komen.

Even nieuwsgierig waarom een aversie tegen horrorfilms, waar denk jij dan aan bij een horrorfilm?

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

galaxydriver32 wrote:

Zodra ik de spin zag ben ik maar gestopt met kijken . Maar ik moet bekennen dat de plaatjes die ik zag inderdaad mooi in beeld zijn gebracht. Een aantal zeer herkenbaar, zeker bij mijn zoon van 7 die zo'n beetje elke angst heeft waarvan een 'normaal' kind van zijn leeftijd er 1 of 2 heeft hahaha. Zitten ook een aantal hele sterke avatars tussen, waaronder de huidige van tattoobob!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

De foto's zijn zoals je zegt inderdaad zeer herkenbaar en eng! Zit zelf nog wat te dubben over wat nou mijn uiteindelijke avatar gaat worden, de gene die ik nu heb werkt vooral goed in het groot en toen ik 'm tegenkwam raakte hij me echt en ik voelde de angst van dat meisje echt even door me heen gaan. In het klein zo doet 'ie me niet veel. Dus gaat hoe dan ook nog weer verandert worden. Die van tattoobob is inderdaad heel mooi, heb hem zelf ook nog geprobeerd maar was uiteindelijk toch weer uit op iets anders.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

tattoobob, Boeikens, galaxydriver32

Ik wil jullie alvast bedanken voor het vele werk dat jullie in deze KO steken. Nu had ik nog een vraagje. Moest er dan toch iemand zijn die liever niet aan de KO deelneemt, gelieve mij dat dan te laten weten dan kan ik die persoon alsnog vervangen. Ik vraag het omdat er gisteren iemand me berichtte dat ie niet wenste deel te nemen. Ik heb wel een vervanger klaar aangebracht via MovieMind al moet die vervanger wel nog toezeggen.

joolstein

• 10828 messages
  • 8910 votes

SUPER dat ik ben genomineerd!!!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Geen dank alexspyforever, ik doe het met veel plezier wat me nog meer motiveert. Samenwerken met jullie is ook heel fijn

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

alexspyforever geen dank joh...ik ga ervan uit dat ik van de week weer blauw ga liggen van het lachen dus ik heb het er graag voor over

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

alexspyforever het plezier dat je er tijdens de KO voor terugkrijgt is het meer dan waard

joolstein

• 10828 messages
  • 8910 votes

Wat ik mij eigen afvraag: zijn alle genomineerde ook horror fan of zijn er andere redens voor het gebruiken van deze avatars? In mijn geval: Ik ben horror fan maar mijn avatar is geleend van John Bauer een zweedse illustrator. Die veel duistere tekeningen heeft gemaakt. Zweeds dus ook veel trollen

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

joolstein wrote:

Wat ik mij eigen afvraag: zijn alle genomineerde ook horror fan of zijn er andere redens voor het gebruiken van deze avatars? In mijn geval: Ik ben horror fan maar mijn avatar is geleend van John Bauer een zweedse illustrator. Die veel duistere tekeningen heeft gemaakt. Zweeds dus ook veel trollen

Ik ben helemaal geen horrorfan. Het is gewoon een selfie

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

joolstein wrote:

Ik ben vooral gaan speuren bij de horrorfilms waar ik het merendeel van de genomineerden heb uitgehaald. Ik heb er vooral op gelet dat hun plaatjes een horrorgehalte hadden (lees eng waren). Dus je mag met enige gerustheid stellen dat het merendeel wel houdt van horror. Een aantal hebben voor de gelegenheid hun gebruikelijke avatar gewijzigd naar een horroravatar, denk dat ook zij wel graag horror kijken. Horror behoort to mijn favoriete genres alleszins, maar er is ook een hele hoop tussen die ik niet de moeite vind om te kijken of herkijken. Over het algemeen ben ik geen fan van slasher. Ook in horror vind ik verhaal en boeiende karakters belangrijk.

Boeikens heeft ook een groot aantal genomineerden aangebracht, jij was er dacht ik één van. Ja, hij is zo een beetje de grappenmaker van ons team, de goede versie van Pennywise zeg maar

En trollen, ik herinner me als kind nog die tekenfilms van David de Kabouter. Dat waren er wel lelijke!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Boeikens wrote:

(quote)

Ik ben helemaal geen horrorfan. Het is gewoon een selfie

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Regel rechte horror fan hier

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Al vanaf mijn puberjaren

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

1. ¿?ImAmused?¿

2. !!!!*Lucky

3. 3 2 1 cut

4. 606

5. A.L.I.E.N

6. akira124

7. alexspyforever

8. ambrosini

9. arnodw

10. Askikker

11. Atomaster

12. Barry83

13. Bijdevaate11

14. Bob Gray

15. Boeikens

16. Bottleneck

17. brucecampbell

18. Chainsaw

19. cor1946

20. Corcicus

21. Daan258

22. Devedeetje

23. DjFrankie

24. DonOswaldo

25. DragQueen

26. Dutchmeister

27. dutchtuga

28. Dying Rose

29. eierhoofd1

30. erik1677

31. FillumGek

32. Filmkonyn

33. Flat Eric

34. Fortune

35. galaxydriver32

36. Gang_Star

37. grid8400

38. HALVE TAMME.

39. Hannibal

40. HarmJanStegenga

41. HK Senator

42. Hollywood007

43. ikhebsmaak

44. ikkegoemikke

45. j0enne

46. JellyEye

47. JigSaw_Doll

48. john mcclane 2

49. joolstein

50. judgepaddy

51. JustMike

52. killer13

53. Kondoro0614

54. Kuwiel

55. leatherhead

56. Left4Dead

57. lijkesnijer

58. LPereboom

59. Lurtz

60. maerk

61. MerikW

62. milan90

63. misterdhdh

64. Miszmi

65. mixmaster

66. morpheus2000

67. moviemafketel

68. MovieMind

69. nickvanzutphen

70. nightbreed

71. Noodless

72. Onderhond

73. P8rb

74. predalien

75. PEN15

76. Pestiis

77. Pluisje94

78. Raffael77

79. remorz

80. rep_robert

81. Saving Pvt. Pyle

82. superhenkie

83. tattoobob

84. tbouwh

85. THiZ-iZ-MaDNeSS

86. Thorak

87. thriller97

88. TomBroers

89. Turbodevil

90. umbra

91. unreallerke

92. VanRippestein

93. Vascago

94. xangadix

95. xxc

96. xxERWINxx

Gruffalo wenst niet deel te nemen, Dynamomaikel te lang afwezig, zij werden vervangen.

Ik wil hun vervangers !!!!*Lucky en DonOswaldo hartelijk welkom heten en alle succes toewensen in de eerste horror avatar KO

Users Raffael77 en Mixmaster kunnen nog steeds vervangen worden (wegens lange afwezigheid) indien er zich nog andere users kandidaat willen stellen.

3 2 1 cut

• 1064 messages
  • 98 votes

Aan de ene kant moet ik hier wel om lachen, maar aan de andere ook wel even huilen..

Mijn Avatar ben ik dus echt zelf...

Maar ik doe graag mee !

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

3 2 1 cut wrote:

Aan de ene kant moet ik hier wel om lachen, maar aan de andere ook wel even huilen..

Maar ik doe graag mee !

Hahaha

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

3 2 1 cut wrote:

Maar ik doe graag mee !

Mea culpa. Ik had er geen idee van. Vond de manier waarop de foto is getrokken nogal creepy effect hebben vandaar de nominatie (maw knap gedaan dus!). Ben blij dat je wil mee doen

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

3 2 1 cut wrote:

Maar ik doe graag mee !

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Hoe laat vrijdag beginnen we eigenlijk?

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

galaxydriver32 wrote:

Hoe laat vrijdag beginnen we eigenlijk?

Na het eten?

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Hoe laat is na het eten ongeveer, iedereen eet verschillende tijden haha . Ik moet helaas wel mededelen dat ik vrijdag van 17:00 tot 21:00 ongeveer weg zal zijn. Kreeg vandaag te horen dat een inhaalwedstrijd nou uitgerekend naar die dag is verschoven, lekkere planning coaches!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

tattoobob wrote:

Al vanaf mijn puberjaren

ik ook zo ongeveer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.