- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
PapaBeartje
-
- 709 messages
- 1112 votes
DragQueen had mij verslagen in de halve finale hè, niet in de finale. Dus denk dat dit gewoon een goede oplossing is. Al is de voorlopige tussenstand wel zuur voor 606 na tattoobob al eens verslagen te hebben.
Bij deze mijn post wat aangepast, ik blijf echter wel bij mijn standpunt. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Neen Cikx verloor de halve finale dus de titel zou in dat geval bij forfait naar 606 zijn gegaan vermits Dragqueen zijn avatar had veranderd terwijl hij eigenlijk in de finale stond. Cikx en tattoobob zouden dan voor plaats 2 en 3 hebben gestreden.
DragQueen had ik idd zo uitgenodigd, hij reageerde nooit maar heeft voor het begon wel degelijk een nieuwe avatar genomen, voor Myers had hij iets met Donnie Darko.
SmackItUp
-
- 3502 messages
- 2623 votes
Yes please!
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Het is natuurlijk leuker om het spel te beslissen middels een finale dan een diskwalificatie. Denk dat het ook alexspyforever's uitgangspunt was om het spel leuk te houden en niet met een sisser te laten aflopen.
PapaBeartje
-
- 709 messages
- 1112 votes
Het is natuurlijk leuker om het spel te beslissen middels een finale dan een diskwalificatie. Denk dat het ook alexspyforever's uitgangspunt was om het spel leuk te houden en niet met een sisser te laten aflopen.
Dat valt natuurlijk ook te begrijpen, en het is dan ook een vreselijke domper dat dit nu juist zo voor de finale gebeurd.. Ondanks dat het een spelletje is, is het misschien ook wel muggenziften... Maar ik denk dat iedereen toch graag zou willen dat alles in kannen en kruiken verloopt. Als men toch graag dit systeem wilt hanteren zou je er ook voor kunnen kiezen 606 een voorsprong van bijv: 10/15 punten te geven hij was immers de terechte finalist, dus hij zou eigenlijk altijd net dat streepje voor moeten hebben op de andere 2 deelnemers. Maar voor mij persoonlijk vind ik dat 606 de titel erkend zou moeten worden, en de andere 2 strijden om plek 2/3.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Had ik 606 automatisch winnaar gemaakt, dan waren de stemmers ontgoocheld geweest dat ze geen finale kregen. Dan had men gezegd tja hij won enkel omdat die andere is gediskwalificeerd en Cikx werd uitgeschakeld maar had evengoed in de finale kunnen staan de move van dragqueen in acht genomen.
Dus ja een situatie waarin ik niet iedereen tevreden kon stellen. Dit geeft aan dat een volgende keer we echt met een groepsfase moeten werken waarin iedereen die deelneemt ook daadwerkelijk zegt van ja I'm in.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tussenstand
606 (2) : 31
Cikx : (3) : 37
tattoobob (1) : 40
PapaBeartje
-
- 709 messages
- 1112 votes
Ik pas mijn tussenstand heel iets aan:
Tussenstand:
606 (3) : 32
Cikx : (2) : 36
tattoobob (1) : 40
Omdat ik vol overtuiging was dat Cikx de finale had gehaald, dat bleek dus 606 te zijn. Bij deze dan ook 1 puntje meer op 606 en 1 puntje eraf bij Cikx.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Cikx verloor de halve finale dus de titel zou in dat geval bij forfait naar 606 zijn gegaan vermits Dragqueen zijn avatar had veranderd terwijl hij eigenlijk in de finale stond. Cikx en tattoobob zouden dan voor plaats 2 en 3 hebben gestreden.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Cikx dus door zo te zien, Dragqueen heeft zijn avatar veranderd. Geen Michael Myers meer maar een paarse avatar. Dus automatisch gediskwalificeerd volgens de regels dan. Zou ook al doorgegaan zijn naar de finale na het bericht van Dragon's 10-8. Dus betekent ook weer dat Tatoobob automatisch 3e is nietwaar alexspyforever?
Zoals ik al eerder aangaf had het eigenlijk horen te gaan.
606 had van tattoobob gewonnen en ging als 1e naar de finale, tattoobob als 1e naar de 'troostfinale'. Dragqueen wijzigt tijdens de knockout zijn avatar en dus wat mij betreft dan automatisch cikx door vanwege diskwalificatie van dragqueen. Of dat hij zijn avatar nog had op het moment dat hij 10 stemmen kreeg is irrelevant en dus zou dragqueen daardoor als 2 naar de 'troostfinale' moeten voor de 3e en 4e plaats. Cikx automatisch door naar de finale.
Dus eerlijkste zou zijn finale 606 tegen cikx en de trootsfinale voor plek 3 en 4 tattoobob vs dragqueen. Maar vanwege wijzigen avatar dus diskwalificatie voor dragqueen en dus tattoobob automatisch plek 3. Vervolgens strijden 606 en cikx voor de 1e en 2e plek.
PapaBeartje
-
- 709 messages
- 1112 votes
Dit geeft aan dat een volgende keer we echt met een groepsfase moeten werken waarin iedereen die deelneemt ook daadwerkelijk zegt van ja I'm in.
Hierin kan ik je wel bijstaan. Een soort van Champions league loting, de actieve deelnemers (Dus de deelnemers die echt zeggen mee te willen doen komen automatisch in pot 1 & 2. Uiteraard. (Hierover zou nog een loting kunnen gedaan worden, wie precies in pot 1 en 2 terecht komen, en wie helaas alsnog in pot 3 terecht komt, en daarmee in een soort poule des doods terecht komt. De deelnemers, die door de organisatie gekozen worden (dus de deelnemers zonder toezegging, maar prima bruikbaar zijn voor de Horror KO. Komen automatisch in pot 3 en 4. Het is natuurlijk wel mogelijk afhankelijk van het aantal deelnemers dat er een actieve en goeie in pot 3 terecht komt... Dat is dan gewoon enorm pech hebben, en kun je ook weinig iets aan doen. Poulefases van 4 deelnemers per groep. en de nummers 1 & 2 die uiteindelijk doorgaan in de groep. Afhankelijk van de loting, zullen de meeste 2 zwakkere broeders treffen. Je zou er voor kunnen kiezen, een schema van 2x tegen elkaar te spelen in de groepsfase, aangezien die battles kort duren, en de interpretatie bij iedereen weer anders is qua stemmen, brengt dit wel weer net wat meer spanning mee. Als we de poulefases door zijn, kun je gewoon het systeem hanteren, hoe we die doorgaans nu ook hebben gedaan. Echter dan gewoon 1 maal tegen elkaar, en zou per ronde het stem limiet kunnen opkrikken.
Edit: Uiteraard zal nadat de loting plaatsgevonden heeft, wie er in pot 1,2,3 en 4 terechtkomen, er nog een loting plaatsvinden verdeeld over de groepen. Deelnemers uit pot 1, kunnen niemand treffen uit pot 1, deelnemers uit pot 2 kunnen niemand treffen uit pot 2, en dit geldt ook voor de overige 2 potten 3 & 4. Dit geldt alleen in de groepsfase, daarna kun je werken met eventuele poulewinnaars treffen geen andere poulewinnaars etc, maar dat is uiteraard naar eigen smaak allemaal in te vullen.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Hierin kan ik je wel bijstaan.
Collins
-
- 7282 messages
- 4306 votes
Tussenstand:
606 (2) : 34
Cikx : (3) : 39
tattoobob (1) : 41
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
606 (2) : 35
Cikx : (3) : 42
tattoobob (1) : 43
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het is niet gegaan zoals we hadden verwacht en gehoopt jammer dan, Johan doet zijn best. Het is maar een spel, volgende keer beter. Je gaat er niet dood aan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Natuurlijk ga je er niet dood aan, maar als het zo loopt zoals nu is het wel jammer want tenslotte zoals velen zeggen had ik terecht gewonnen van Bob.
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
606 (1) : 36
Cikx : (2) : 44
tattoobob (3) : 46
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
We kunnen er verder over doorgaan, dat 606 de terechte winnaar is en voor mij is hij dat ook, ik heb zelf ook altijd op hem gestemd en ook nu weer. Maar een finale van oh ja mensen jullie hoeven niet meer te stemmen de winst gaat automatisch naar 606, geen apotheose. Wat ik ook had beslist het zou sowieso nooit voor iedereen goed zijn geweest. Dit leek me een goed compromis vooral omdat ik nog geen situatie als deze heb meegemaakt.Ik heb hier veel werk in gestoken dus denk ik dat ik als organisator bij een onvoorziene omstandigheid als deze ook mag afwijken van die regels.
Ik ga er nu ook niet verder over doorgaan, wat het eindoordeel ook is verdiende finalisten en een zeer sterk bezette KO waarvoor veel dank aan jullie allen.
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ik begrijp beide standpunten, maar ik denk wel dat Johan de juiste beslissing heeft genomen. Ja, 606 heeft op een eerlijke manier van Bob gewonnen. Echter heeft 606 geen finale gespeeld en zou hij dus ook niet terecht de winst hebben gepakt. Mijn stem was immers hoe dan ook naar DragQueen gegaan. Niets ten nadele van 606 natuurlijk, zijn avatar is ook sterk, maar DragQueen is vanaf het begin één van mijn favorieten geweest. Het is gewoon jammer dat die avatar op het laatste moment veranderd is, onvoorziene omstandigheden.
Ik denk inderdaad dat Johan in dit geval niet iedereen tevreden had kunnen stellen. Het had voor mij als onafgemaakt gevoeld als we geen finale meer hadden gespeeld. Het zijn drie sterke finalisten en wie er ook wint, het zal niet onterecht zijn. Al kan ik mij voorstellen dat dat voor 606 wel zo voelt als hij het nu niet wint. Het is en blijft echter een spelletje, laten we het vooral leuk afsluiten! 
Tussenstand:
606 (1) : 36
Cikx : (2) : 44
tattoobob (3) : 46
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
[quote]Miszmi wrote:
Ik begrijp beide standpunten, maar ik denk wel dat Johan de juiste beslissing heeft genomen. Ja, 606 heeft op een eerlijke manier van Bob gewonnen. Echter heeft 606 geen finale gespeeld en zou hij dus ook niet terecht de winst hebben gepakt. Mijn stem was immers hoe dan ook naar DragQueen gegaan. Niets ten nadele van 606 natuurlijk, zijn avatar is ook sterk, maar DragQueen is vanaf het begin één van mijn favorieten geweest. Het is gewoon jammer dat die avatar op het laatste moment veranderd is, onvoorziene omstandigheden.
Ik denk inderdaad dat Johan in dit geval niet iedereen tevreden had kunnen stellen. Het had voor mij als onafgemaakt gevoeld als we geen finale meer hadden gespeeld. Het zijn drie sterke finalisten en wie er ook wint, het zal niet onterecht zijn. Al kan ik mij voorstellen dat dat voor 606 wel zo voelt als hij het nu niet wint. Het is en blijft echter een spelletje, laten we het vooral leuk afsluiten! 
Tussenstand:
606 ((3)) : 39
Cikx : (2) : 46
tattoobob (1): 47
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Wat je ook doet
.....het lukt toch niet i er der een 100 % tevreden te stellen, maar we moeten het ook niet gewichtiger maken dan het is.
Goeie oplossing, Johan !
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Tussenstand:
606 (2) : 41
tattoobob (1): 48
Cikx : (3) : 49
Tonypulp
-
- 21231 messages