• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.617 votes
Profile

Knock-out: vrouwelijke filmpersonages (2015)

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

BBarbie wrote:

(quote)

Serieus ???? Smaken verschillen, maar dit is ronduit belachelijk.

Dat krijg je als mensen toch stemmen, hoewel ze een van de twee (of wellicht zelfs beide) films niet gezien hebben.

Dát is het grote euvel bij al die knock-out spelletjes. Succes ermee.

Het nadeel van deze game is dat mensen geneigd zijn om te stemmen op het vrouwelijke filmpersonage dat er het meest aantrekkelijk uitziet. Ook ik heb de neiging mij hieraan schuldig te maken. Op battle # 15 heb ik trouwens niet gestemd.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

BBarbie wrote:

(quote)

Serieus ???? Smaken verschillen, maar dit is ronduit belachelijk.

Dat krijg je als mensen toch stemmen, hoewel ze een van de twee (of wellicht zelfs beide) films niet gezien hebben.

Ik heb me hier ook wel schuldig aan gemaakt, al ben ik wel fan van Elena Montero. Gebeurt zelden dat ik stem als ik beide films niet gezien heb, tenzij één van de 2 mij echt wel kan overtuigen.

Blijft een probleem bij alle KO's. Ik ben al blij dat het toch nog wat volk trekt. Niet evident tegenwoordig bij de KO's.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

2-2

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

2-3

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ik vind het heel moeilijk om hier mee te stemmen want ik ken de meeste vrouwen niet. Zal dus meestal niet mee kunnen stemmen. Wat wel een oplossing zou zijn is om er een plaatje bij te zetten en boven het plaatje de naam als link neer te zetten. Bij de Characters KO op GM doe ik dat ook, want lang niet iedereen kent al die characters, ook ik niet. Gewoon een tip, hoeft niet. Wil dan zelf ook wel een battle plaatsen als het uitkomt en als ik in de mogelijkheid ben, geen probleem.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Ik ga er van uit dat de 24 uur regeling van toepassing is.

17. Selma Ježková (Dancer in the dark) - Silvia (Jamón Jamón)

Van beide actrices niet gecharmeerd. Ik pas dus.

• 31144 messages
  • 5447 votes

0-1

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

BBarbie wrote:

Mee eens, dat haalt de lol er ook uit. Zelf zou ik het leuker vinden als mensen zouden uitleggen waarom ze voor het een of het ander kiezen, maar dan haken denk ik de meeste spelers wel af.

Zo is het een beetje een nietszeggende loterij.

Wat blue Jasmine betreft, het "aaibaarheidsgehalte" en het sympathieke van die personage is nogal laag, ik denk dat zo'n personage bij knock-outs kansloos is. Het gaat hier niet om de acteerprestatie o.i.d.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

0-2

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Tja, de acteur kan je natuurlijk nooit van het personage loszien in een film, maar op basis van actrice stemmen lijkt mij in ieder geval niet de bedoeling.

Heb zelf vooral het probleem dat ik vele van de personages niet kent of er gewoon zéér weinig affiniteit mee heb, dus het stemmen ook maar laat.

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik hoop idd dat mensen het personage los zien van actrice of film, ook al hangt het ietwat samen.

En laat het aub niet weerhouden om wel te stemmen bij de personage die je toch zou kennen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

1-2

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

18. Lola Lola (Der Blaue Engel) - Guadalupe 'Lupita' Martin Ramos (Man on fire)

0-0

• 31144 messages
  • 5447 votes

0-1

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

galaxydriver32 wrote:

Ik vind het heel moeilijk om hier mee te stemmen want ik ken de meeste vrouwen niet. Zal dus meestal niet mee kunnen stemmen. Wat wel een oplossing zou zijn is om er een plaatje bij te zetten en boven het plaatje de naam als link neer te zetten. Bij de Characters KO op GM doe ik dat ook, want lang niet iedereen kent al die characters, ook ik niet. Gewoon een tip, hoeft niet. Wil dan zelf ook wel een battle plaatsen als het uitkomt en als ik in de mogelijkheid ben, geen probleem.

Oplossing misschien?

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik zal het zoveel mogelijk in 't oog houden.

18. Lola Lola (Der Blaue Engel)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Marlene_Dietrich_in_The_Blue_Angel.png

- Guadalupe 'Lupita' Martin Ramos (Man on fire)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/a/af/Man_on_Fire_-_Il_fuoco_della_vendetta.png

0-1

• 31144 messages
  • 5447 votes

galaxydriver32 wrote:

Goed idee. Als ik zelf de battle kan plaatsen, zal ik er een afbeelding van het personage bijzetten. Zo weten mensen sneller over wie het gaat.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

1-1

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

2-1

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Bedankt Pegasus, dat maakt het stemmen al een stuk makkelijker

2-2

• 31144 messages
  • 5447 votes

En foto's maken de KO toch wel wat leuker.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Precies!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

3-2

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

0-1

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

0-2

• 31144 messages
  • 5447 votes

0-3

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Aangezien het niet heel snel gaat wil ik (als het vandaag lukt, en anders morgen wel) wel even wat PMs naar een aantal users sturen, dan zal er vast wel wat meer animo voor komen

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Misschien was het beter geweest de eerste ronde t/m de vier te gaan. Heb ik ook gedaan bij de door mij georganiseerde K.O. Science Fiction.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.