- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: vrouwelijke filmpersonages (2015)
Knock-out: vrouwelijke filmpersonages (2015)
GoodOldJack
-
- 1339 messages
- 4625 votes
Alle vier de battles één van de twee films gezien
. Personages die ik gezien heb wel allemaal terecht aanwezig in deze fase van de competitie.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Alle vier de battles één van de twee films gezien
. Personages die ik gezien heb wel allemaal terecht aanwezig in deze fase van de competitie.
Oh wat een bescheidenheid 
Zeg me eens welke 4 het zijn, dan stem ik op die ander 
GoodOldJack
-
- 1339 messages
- 4625 votes
Oh wat een bescheidenheid 
Zeg me eens welke 4 het zijn, dan stem ik op die ander
Salander, Adèle, Scarlet en Jill.
Wou gewoon zeggen dat ik die vier rollen alle vier sterke vrouwenrollen vind hoor
.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Salander, Adèle, Scarlet en Jill.
Wou gewoon zeggen dat ik die vier rollen alle vier sterke vrouwenrollen vind hoor
.
Tuurlijk en ik hang gewoon even de onnozelaar uit, niets van aantrekken dus 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Sterke battle, maar Carrie is net iets beter dan Salander. Beiden wel terecht zo ver geraakt.
1-6
BBarbie
-
- 12893 messages
- 7675 votes
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Precies niet zo sterke battle ? je weet het hier nooit...
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Tot de 10 lijkt me een beetje optimistisch trouwens. Wordt elke keer 24 uur wachten.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tot de 10 lijkt me een beetje optimistisch trouwens. Wordt elke keer 24 uur wachten.
Op het moment dat je dat schreef waren de 24 u al voorbij maar men blijft gewoon doorstemmen 
Vorige rondes was het ook al vaak 24 u of langer
2. Adèle (La vie d'Adèle) - Sylvia (La dolce vita)
Adèle (La vie d'Adèle)
Sylvia (La dolce vita)
https://timedotcom.files.wordpress.com/2015/01/3170593.jpg?quality=85&w=428
SergioMalick
-
- 1230 messages
- 1833 votes
4-0
Prachtige still van die lieve Adèle!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik begrijp werkelijk waar niet wat er nu zo bijzonder is aan Adèle. Prima film hoor, maar een van de beste personages aller tijden?
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Ik begrijp werkelijk waar niet wat er nu zo bijzonder is aan Adèle. Prima film hoor, maar een van de beste personages aller tijden?
Nee natuurlijk niet, die liggen er al lang uit........
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Er zitten nog wel een paar iconische in deze eindfase ? maar ik betwijfel dat er een van gaat winnen want vaak wordt hier toch gekozen voor de underdogs of om toch maar anders uit de hoek te komen. Is maar een indruk he en het kan voor sommigen ook zo zijn. Maar algemeen heb ik soms die indruk. Maar los daarvan vind ik het toch leuk om mee te doen. ?
SergioMalick
-
- 1230 messages
- 1833 votes
De beste is Jill McBain voor mij met stip. Bijna alle favorieten van mij zijn er al een tijdje uit of hebben niet meegedaan. En Adèle is de enige van mijn favorieten die nog over is. Daarnaast vind ik het een heel naturel personage en heb ik me zelden zo geïdentificeerd met een personage als Adèle. Maar ik heb het idee dat je meer wilt weten, aangezien dit niet de eerste keer is dat je je stoort op dit topic aan dit personage
. Hoe kan ik je overtuigen Zwolle, om het genie van Adèle te laten blijken?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Nuja ik heb beide films niet gezien en vooral de speelduur bij Adèle staat me niet aan. Of het lesbische thema er mee te maken heeft, weet ik niet. Ik vind het wel integrerend maar het merendeel van de genres waarin de dames in spelen boeit me niet erg.