- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: short films (2012)
Knock Out: short films (2012)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou er voor willen pleiten die vorige over te doen, want de teaser die ik geplaatst heb (dacht dat het gewoon de hele film was) is nog geen 3e van de film en mist elke struktuur en is idd helemaal niks.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Zou me eerlijk gezegd verbazen als het wat aan de uitslag zou veranderen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laten we het dan maar proberen. 
052.GEBOREN EN GETOGEN on Vimeo - (film) Duck Dodgers in the 24,5 Ce...
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Zie echt niet in waarom. Had de toevoeger maar even moeten opletten bij het nomineren van het fragment.
Mijn voorstel: als er stemmers van de battle aangeven door het nieuwe filmpje toch van gedachte te veranderen, dan kunnen we aan het einde van deze ronde de battle nog een keer opnieuw spelen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als je de schuld in de schoenen van de toevoeger wilt schuiven prima, dan is het mijn schuld. Maar een eerlijke battle is het niet geweest, die korte versie slaat idd helemaal nergens op. Erg jammer, want het is een erg leuk filmpje imo.
Maar waarom niet gewoon de battle over doen. Laat de deelnemers maar beslissen... Ik zou het dan wel nu doen, want straks is iedereen het vergeten.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Moet wel zeggen dat het filmpje nu toch wel meer sense maakt. Eigenlijk best grappig ook.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Ik ben organisator en zal het echt niet vergeten. Moest dat toch het geval zijn zal jij wel moord en brand schreeuwen.
PM even rond om te zien of er iemand z'n stem wil aanpassen.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
2-0
Ik heb echt hardop moeten lachen om de grap op het eind. Prachtig!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Battle 52 wordt dus helemaal op het laatst herspeeld!
054. (film) Valgaften - (film) Un chien andalou
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
1-0 Die tweede mag dan wel muziek uit mijn favoriete opera, Tristan und Isolde van Wagner, gebruiken, dat klinkt net zo verrot als de beelden eruit zien.
Fijn trouwens dat Shuffle door is, had dat niet verwacht omdat het moeilijk te zien is.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-3 Heel dik. Toegegeven, Valgaften is geestig. Maar Un Chien Andalou is briljant en als bonus de moeder van alle surrealistische films.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
5-3
055. (film) The Resurrection of Broncho Billy - (film) Le Ballet Mécanique
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
056. (film) La Coquille et le Clergyman - (film) Rubber Johnny
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
057. (film) Suiker - (film) The Snowman
1-0. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-1 Vrolijk kerstmis!
Beiden zijn goed, maar niet briljant. Ik kan de humor van Suiker wel waarderen en lang leek hij te winnen van het sfeervolle, maar ook wel erg kinderachtige The Snowman, maar dat vliegstukje inclusief het bijbehorende liedje geven de doorslag voor het animatiefilmpje. Plus we leren nu eindelijk eens iets over de jeugd van David Bowie. Dit filmpje verklaard alles over zijn volwassen leven. Of in ieder geval waar hij heeft leren dansen.