- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: short films (2012)
Knock Out: short films (2012)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
01. (film) Loom - (film) Zoetrope
02. (film) Noiseman Sound Insect - (film) Rain Town
Halve finale: 8 stemmen, 2 verschil
Finale: 10 stemmen, 2 verschil
De 24 uur regeling is van toepassing
01. (film) Loom - (film) Zoetrope
1-0
(voor de laatste twee rondes lijkt me 24 uur wel leuker, vooral omdat we standaard toch al bijna nooit aan de volle score geraken).
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Nog een uurtje, wie nog wil stemmen moet snel zijn.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
02. (film) Noiseman Sound Insect - (film) Rain Town
1-0
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Mooie winnaar! Heb hem zelf op DVD dus absoluut niks te klagen. Alleen de interesse lag toch wat lager dan verwacht, zeker voor een KO waar iedereen in principe gewoon op (bijna) alles kon stemmen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Bedankt voor de organisatie van deze leuke en originele ko
Jammer van de winnaar maar ik kan er mee leven.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Bedankt Onderhond! Hopelijk dat de volgende keer wat meer belangstelling is. Ik heb in elk geval veel boeiende shorts ontdekt waaronder Zoetrope. Terechte winnaar.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mooie winnaar! Heb hem zelf op DVD dus absoluut niks te klagen. Alleen de interesse lag toch wat lager dan verwacht, zeker voor een KO waar iedereen in principe gewoon op (bijna) alles kon stemmen.
Komt bij mij een beetje door tijdgebrek. Ik wilde graag wat actiever meedoen, maar met beperkte vrijetijdsbesteding is dit er een beetje bij ingeschoten, ondanks de korte duur van de filmpjes. Ga later nog wel een keer een inhaalslag doen al is het spel natuurlijk afgelopen.
Buiten dat om is het toch wel een syndroom van iedere knock-out de laatste tijd. Veel belangstelling aan het begin, maar tegen het einde aan is er nauwelijks nog wat van over.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Ja, bedankt voor de organisatie Onderhond! Leuke KO vond ik zelf, al heb ik ook een tijdje minder kunnen meedoen door tijdsgebrek. Niet de beste maar wel een leuke winnaar ook.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Een winnaar waar ik vooraf voor zou hebben getekend (al waren er meer). Ook namens mij bedankt Onderhond, ik vond het erg leuk, ook ik heb een hoop nieuwe filmpjes ontdekt en wat mij betreft komt er volgend jaar een vervolg, ook al was de belangstelling op het einde wat matig.
Night's Watch
-
- 1212 messages
- 1200 votes
Inmiddels zijn we bijna 3,5 jaar verder haha..
Ik heb de laatste tijd enkele shorts gezien waardoor mijn belangstelling hiervoor gewekt is... Het systematisch afwerken van een 'lijstje' is natuurlijk een optie, maar aan de hand van een Knock-Out is natuurlijk veel leuker!
Zijn er meer mensen die hier belangstelling voor hebben, en de organisatie hiervan eventueel op zich willen nemen?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Organiseren niet, geen tijd voor, interesse in meedoen zeker wel!