- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: short films (2012)
Knock Out: short films (2012)
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13399 votes
2-4 natuurlijk. Rendezvous is een van de zeer weinige films die bij een desensitized filmliefhebber nog steeds adrenaline kan opwekken.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
3-4 vond het wel hypnotiserend werken, en ook wel grappig hoor, scheuren door Parijs, alle verkeerslichten negerend.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
051. (film) Kikumana - (film) When Angels Fall
1-0
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
5-1 Jammer van Outer Space inderdaad. Eén van m'n favorieten.
052. (film) SSF2010 I-E_02 Born and Raised_1min - (film) Duck Dodgers in the 24,5 Ce...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
0-2
Wat Outer Space betreft, vond het effectje wat te goedkoop en repetitief om echt te boeien. Jammer, want de stijl was best aangenaam.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
0-5
Waarom telt Born and Raised mee? De definitie van wat een korte film is, is misschien wat vaag, maar Born and Raised is toch gewoon een thuisvideo en één van de miljoenen van zijn soort op YouTube? Of mis ik iets?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
0-5
Waarom telt Born and Raised mee? De definitie van wat een korte film is, is misschien wat vaag, maar Born and Raised is toch gewoon een thuisvideo en één van de miljoenen van zijn soort op YouTube? Of mis ik iets?
Heeft op meerdere internationale festivals prijzen gewonnen, dus ja je hebt zeker iets gemist. Snap niet dat de film niet door is. Vind m persoonlijk erg sterk. Niet zozeer de eindgtap, maar meer de situatie en de man met z'n geluidsgedicht.
Onbegrijpelijke uitschakeling.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Heeft op meerdere internationale festivals prijzen gewonnen, dus ja je hebt zeker iets gemist. Snap niet dat de film niet door is. Vind m persoonlijk erg sterk. Niet zozeer de eindgtap, maar meer de situatie en de man met z'n geluidsgedicht.
Onbegrijpelijke uitschakeling.
Ik heb het filmpje nu nog eens bekeken en heb nog altijd geen eindgrap ontdekt. Dat klankschilderij is excentriek, ja, maar... Maar wat eigenlijk? Dit is niet meer dan een tussengrap in een Coenfilm of zo en dan niet eens bijzonder uitgewerkt. Alleen de art direction van Duck Dodgers is al honderd keer beter dan dit (en tevens bijzonder invloedrijk op latere science-fiction). Of ik mis nog steeds het punt van Born and Raised.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
3-0 al is de tegenstander niet slecht. Kan me heel goed voorstellen dat men daarvoor gaat kiezen bij gebrek aan een online versie.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ik heb het filmpje nu nog eens bekeken en heb nog altijd geen eindgrap ontdekt. Dat klankschilderij is excentriek, ja, maar... Maar wat eigenlijk? Dit is niet meer dan een tussengrap in een Coenfilm of zo en dan niet eens bijzonder uitgewerkt. Alleen de art direction van Duck Dodgers is al honderd keer beter dan dit (en tevens bijzonder invloedrijk op latere science-fiction). Of ik mis nog steeds het punt van Born and Raised.
Heb je de volledige versie wel gezien TOR? Lijkt me niet (net zoals de andere stemmers)... GEBOREN EN GETOGEN on Vimeo
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb je de volledige versie wel gezien TOR? Lijkt me niet (net zoals de andere stemmers)... GEBOREN EN GETOGEN on Vimeo
Oops heb ik een onvolledige versie geplaatst? Dat verklaart de onbegrijpelijke reacties.