- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
En mooi dat Gump eruit ligt, vreselijke "humor".
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
36. Being There (1979) - Charme Discret de la Bourgeoisie, Le (1972)
0-1
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Zou het wel leuk vinden, maar mensen lachen nu eenmaal om de raarste dingen. Net The Wayward Cloud gezien en tot mijn verbazing staat hij hier ook tussen. Eén van de slaapverwekkendste films die ik in tijden heb gezien
Tsai mag hier niet ontbreken uiteraard, heerlijke humor heeft die man, al vind ik The Wayward Cloud niet zijn meest grappige.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
3-1 eerste is ook geen komedie te noemen.
wat zou het dan wel moeten zijn? Eén grote aaneenschakeling van grappen.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Dat zal het zijn, want ik ben zo dom.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Dat zal het zijn, want ik ben zo dom.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
wat zou het dan wel moeten zijn? Eén grote aaneenschakeling van grappen.
Cha no Aji is niet echt een film die ik zou opzetten om eens lekker te lachen. Ander gevoel voor humor misschien. Eigenlijk ken ik geen enkele volbloed Aziatische komedie. Zou dan iets van Beat Takeshi moeten zien, of zo.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Cha no Aji vind ik zelfs .een van de weinige volbloed komedies in deze hele lijst. Zal dus wel met verschillend gevoel voor humor te maken hebben ja.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Eén van de weinige films waar ik luidop mee gelachen heb.
Verder zijn er enorm veel Aziatische volbloed comedies
Denk maar aan de Stephen Chow films of een Survive Style 5+. Dat je het niet echt grappig vind is wat anders. Anders zouden er ook niet veel Amerikaanse comedies zijn ...
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ja, of andere films van Katsuhito Ishii, vooral Party 7. En Sabu (Hiroyuki Tanaka) heeft ook aardig wat pure komedies afgeleverd.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vind ze te gestileerd om van echte komedie te spreken. Teveel andere invloeden ook. Dat vecht segment van SS5+ kan je toch moeilijk komedie noemen? Een film met veel komische invloeden is wat anders dan een komedie.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Maar wat zijn het dan? Dramas? Actiefilms? Als je het segment met Asano bedoelt, uiteraard is dat comedy. Niet met onnozele oneliners en grapjes, maar daarom niet minder grappig. De afgeschoten armen, Asano voor z'n tafel vol voedsel, het vuurspuwen 
En wat de stilering betreft, alleen maar extra positief. Comedy is toch meer dan wat veredelde sitcom humor?
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Tsjah, komische elementen dus. Niet wat een winnaar van de komedie KO zou moeten zijn. Om dezelfde redenen dat jij The Shining ook niet graag een horror KO ziet winnen.
gecko
-
- 490 messages
- 1658 votes
dat stuk vond ik ook juist het grappigste van heel de film, geweldige absurde humor! in tegenstelling tot dat stuk met die 3 kerels, wat men dan miss meer komedie gaat noemen, maar vond ik dan weer veel te platte humor..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Niet wat een winnaar van de komedie KO zou moeten zijn.
Daarom dat ik ook liever Symbol zie winnen. Allerliefst zelfs Monday, maar die mocht jammer genoeg niet meedoen.
Als je trouwens grappen en grollen films wil zit je best bij de HK cinema. Die hebben er genoeg.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ebola Syndrome, daar heb ik wel bij in een deuk gelegen
Maar ook geen volbloed comedy