- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
6-6 stem tegen voorspelbaarheid.
Wat is deze KO naar de klote zeg, na het wegstemmen van TA. De know-nots weten frisheid direct om te toveren tot een drol van een KO. Bizar dat South Park (hoe leuk ik de serie ook vind) nu mijn favoriet is.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
7-6 eens met Dutchtuga, de jeux is er nu wel uit.....
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Wat is deze KO naar de klote zeg, na het wegstemmen van TA. De know-nots weten frisheid direct om te toveren tot een drol van een KO. Bizar dat South Park (hoe leuk ik de serie ook vind) nu mijn favoriet is.
Je bent zelf ook een know-not hier bij deze batte! 
En Reinbo ook zo te zien.
Dus geklaag om niets. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Dus geklaag om niets.
Ben geen know-not. Ik stem bewust tegen Kikujiro, hoe hoog ik die ook heb staan, om te voorkomen dat dit de zoveelste KO wordt die even snel weer in de vergetelheid raakt. Pulp Fiction in de komedie KO finale 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Bij de horror KO had je daar minder last van.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Ben geen know-not. Ik stem bewust tegen Kikujiro, hoe hoog ik die ook heb staan, om te voorkomen dat dit de zoveelste KO wordt die even snel weer in de vergetelheid raakt. Pulp Fiction in de komedie KO finale
Ik zie anders geen stem van je bij Safety Last.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
10-7 Heb Safety Last gisteren geprobeerd te kijken voor deze KO
Foolish...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dus geklaag om niets.
Heb Safety Last weldegelijk gezien, maar in delen en te lang geleden, vandaar geen stem, maar de gebouwenklimmer is mij niet onbekend.
Weet je wat
Wijzig stem
9-8
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Frenzy heb je 25 jaar geleden gezien en daar heb je wel op gestemd. Hoe lang is Safety Last! dan wel niet geleden?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Is de stand overigens niet 10-9? Immers, er is een stem weggevallen tussen Observator en Fillumgek. Ik ga er vanuit dat die van Reinbo is, omdat hij nu zijn stem wijzigt. Aangezien hij wijzigt naar Safety Last! had hij dus eerst voor Kikujiro gestemd. Wat dus betekent dat FillumGek én Spetie voor Safety Last gaan. Of niet?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond het ook onlogisch gaan, maar fillumgek lijkt op kikujiro te stemmen. Ook al telt hij er ook één op bij de ander.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Misschien dat we beter even wachten wat ze zelf zeggen.
Observator: 8-6
Jeroen: 8-7
Reinbo: 8-8
Naomi: 9-8
Spetie en Fillumgek moeten even opnieuw stemmen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Frenzy heb je 25 jaar geleden gezien en daar heb je wel op gestemd. Hoe lang is Safety Last! dan wel niet geleden?
Meer dan 30 jaar. Zag er wel laatst nog een docu over, dus de humor ligt vers in het geheugen. Maar wat maakt het uit, het is hier inmiddels toch een random zooitje. Best komisch eigenlijk. Hoop dat PF wint. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Fillumgek stemt natuurlijk op Kiku. Alsof daar over te twijfelen valt 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Om bevestiging wachten lijkt me wat beter inderdaad.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Heb ze beiden een PM gestuurd. Ik denk dat ze allebei (gezien hun cijfers) voor Kikujiro gaan, maar bij Spetie zou het best anders kunnen zijn.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Fillumgek stemde op kiku, ik niet
het stond 9-6 toen ik stemde.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Maakt de hele discussie nog uit als ik nu op Kikujiro stem? Of het nu 11-8 of 11-9 is, er is dan toch gewoon een winnaar?
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
2. South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999) vs. Pulp Fiction (1994)
1-0
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik zie anders geen stem van je bij Safety Last.
Hoeft ook niet. Zeer bewuste stem met een zeer duidelijk doel.