- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik schrok net wel toen ik zag dat Monty Python and the Holy Grail er in de eerste ronde meteen uitvloog door... The Sting? Ik heb een zwak voor The Sting en hoewel ik het wel als een soort van komedie zie (een glimlachkomedie meer dan eentje van het hilarische soort) kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er vooral veel tegenstemmen waren. Of liggen veel gebruikers echt dubbel bij The Sting?
Holy Grail was voor mij samen met Lebowski de grote favoriet.
Ook jammer voor de 5-0 ten koste van Songs from the Second Floor.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Doet me denken aan de Horror KO, waar zeer uiteenliggende horrorgenres aan bod kwamen en soms voor de handliggende favorieten er al snel uit lagen.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Jammer van American Psycho... Mijn favorieten zijn wel Happiness en Shinboru.
To Be or Not to Be mag ook wel ver komen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Of liggen veel gebruikers echt dubbel bij The Sting?
Heb je er dan helemaal geen leuke favorieten inzitten TOR? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Op mijn dvd-hoes hebben ze geen houdbaarheidsdatum gezet. Ook niet aan de onderkant. En na er jaren van gedronken te hebben smaakt het nog steeds goed.
Ik heb veel favorieten hier, met als uitschieters Annie Hall, Dr. Strangelove, His Girl Friday en Life of Brian (en Lebowski en wijlen Holy Grail, die ik al noemde). Maar met veel andere kan ik ook leven. Maar niet The Sting, zelfs al hou ik van The Sting.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Songs from the Second Floor er met 5-0 af..
Wel tegen een goeie gelukkig. En godzijdank is C'est Arrivé près de chez Vous door, toch wel de leukste die meedoet.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik heb veel favorieten hier, met als uitschieters Annie Hall, Dr. Strangelove, His Girl Friday en Life of Brian. Maar met veel andere kan ik ook leven. Maar niet The Sting, zelfs al hou ik van The Sting.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar Symbol, verder begrijp ik TOR's verbazing, begrijp ook niet hoe The Sting heeft kunnen winnen, los van de kwaliteiten van beide films.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
American Beauty of Dr. Strangelove mag van mij winnen. Zijn in ieder geval de films waar ik het hardst om gelachen heb.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Sons of the Desert zou elke komedie KO moeten winnen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Shinboru
Hier nog één
.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Aaargh wat heb ik al veel gemist!!!! 
Fargo en Shaun of the Dead eruit!?!?!? Damn vond Shaun een kanshebber 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
24. Trolljegeren (Troll Hunter, 2010) - King of Comedy, The (198
0-0
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
geen van beiden gezien, maar duim voor Troll Hunters ondanks duidelijke naam tegenstander
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
1-0
Pff, American Psycho, één van de beste komedies allertijden er al uit!