- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Waarom doe ja dat dan?
Bom Yeo... is zo plat als een dubbeltje. Oppervlakkige Oosterse spiritualiteit in prentenboek stijl.
Herziening zou dingen kunnen veranderen, maar 1,5* verschil vind ik wel te groot.
2-2
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
4-5. 5 Centimeters per Second was een mooie film verder, maar komt niet echt in de buurt van het niveau van Dolls
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
21 - Ai no Mukidashi (2008) - Yi Sa Bui Lai (2006)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
1-0 maar wel een beetje gelijkwaardig
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
2-0
Al vrees ik dat Isabella beter is bij herziening.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Zelf zojuist Isabella 4.5* gegeven, maar durf niet (blind) tegen een Sono te stemmen. Zeker aangezien de trailer van Love Exposure 4 knotsgekke uren doet voorspellen.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Veel uitslagen die de verkeerde kant opvallen nu..
Dolls zal uiteindelijk wel weer winnen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik mag toch hopen dat Love Exposure doorgaat. Vele malen opruiender, komischer en opwindender dan Isabella ( die op zich wel een keer toe is aan een herziening ).
Zoniet, dan is het deze ronde echt bijltjesdag met o.a. ook Shiki - Jitsu, Mizu No Onna & 5 Centimeters Per Second eruit binnen no time.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ook vele malen ongepolijster en makkelijker dan Isabella. Verder niks tegen Love Exposure, maar zie m'n films toch liever wat verzorgder.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Ik heb Love Exposure helaas niet (nog) gezien (237 minuten!), maar moet dit soort cinema niet juist worden toegejuicht in een KO? Eveneens als Tian Bian Yi Duo Yun en Miike's werk. Of zijn we dat stadium inmiddels voorbij?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
maar moet dit soort cinema niet juist worden toegejuicht in een KO?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik heb Love Exposure helaas niet (nog) gezien (237 minuten!), maar moet dit soort cinema niet juist worden toegejuicht in een KO? Eveneens als Tian Bian Yi Duo Yun en Miike's werk.
100% Mee Eens!
Knotsgekke films zoals Love Exposure zijn een zeldzaamheid in de filmwereld! Dat de film op visueel gebied een klein beetje achterblijft deert mij geenszins.
Immers aan brave films zoals Isabella geen gebrek.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Knotsgekke films zoals Love Exposure zijn een zeldzaamheid in de filmwereld!
En daarom mag er ook iets aandachtiger mee omgesprongen worden. Verspild potentieel doet altijd dubbel pijn in dit soort films.