- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Nee hoor. 't Is een geweldige film, maar als ik majesteuze braafheid in de finale gewild had, had ik Dolls wel gewoon doorgestemd. Ik zie liever een film winnen die de fans van de Aziatische film een warm hart toedragen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Bijna iedereen ( ook de Aziatische cinema fans van het 1ste uur ) dragen Confessions toch ook een warm hart toe?! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Tenshi no Tamago is niet vertegenwoordigd in veel lijsten en moet het meer hebben van mond op mondreclame in de undergroundscene, i.t.t. Confessions, waar velen ook massaal op duiken omdat hij hoog in de toplijsten staat.
Het wordt dan eigenlijk meer een sympathiestem voor de film die moeilijker bereikbaarder/toegankelijker is voor het grote publiek.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Nee, het wordt een stem voor de film die het best het topic van deze KO vertegenwoordigd. Confessions is een film die zcih wel kan aarden bij allerlei soorten filmliefhebbers, Tenshi no Tamago heeft dat veel minder en is typisch voer voor de uitgesproken fan.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
9-11 Beide 3,5*. Zowaar 2 voldoendes in een KO-finale, wie had dat ooit kunnen denken?
Toch maar een stem voor Cofessions; al is het maar om het ringbaardjes publiek met moeilijke monturen te sarren. Leve de Henk & Ingrid Aziatische film! 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Des te grappiger dat je nu de oudste film uit de laatste 16 eruit stemt tegen de meest recentste film uit de laatste 16.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik neem het op voor de volkscultuur, Jos en Jef zoals jij ze noemt. Bij mij heten die Henk & Ingrid. Anyway, aangezien beide bij mij op 3,5* staan, kies ik voor de meest 'volkse' film.
Angel's Egg vond ik trouwens functioneel saai, daar is mijn cijfer voornamelijk op gebaseerd. Echt vermakelijk kon ik het niet noemen. Confessions kijkt gewoon lekker weg. Ook een reden om voor die tweede te kiezen.
En om terug te komen op je opmerking: met oude Aziatische films bedoelde ik natuurlijk Kurosawa e.a. klassiekers.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Doen er mannen met ringbaardjes en moeilijke monturen mee aan deze KO? 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Pijprokers, corduroy jasjes, Oerol festival-gangers, hipsters die naar Britse indie rock bandjes in te strakke spijkerbroeken luisteren, linksige NRC-next kids en andere grachtengordel typjes: het stikt ervan op MM.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Dan ben ik blijkbaar een uitzondering.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Pijprokers, corduroy jasjes, Oerol festival-gangers, hipsters die naar Britse indie rock bandjes in te strakke spijkerbroeken luisteren, linksige NRC-next kids en andere grachtengordel typjes: het stikt ervan op MM.
Het soort volk dat met volle plezier een film als Dead Leaves als "te min" afdoet. 3xbah!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb sterk het idee dat er geen enkele user op mm zit die aan die omschrijving voldoet. Laat staan meedoet aan deze ko. Toch wel tekenend voor het (vertekende) wereldbeeld dat LF erop nahoudt.....
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Tenshi no tamago - Kokuhaku
11-11
appelsapgodin
-
- 39 messages
- 177 votes
Nou ik werk voor het NRC en draag geen corduroy hoor.. en rook zeker geen pijp.. lol.
Mijn stem:
13-11
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Is de 24 uur regeling ook bij de finale van toepassing?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ja
Nee, het wordt een stem voor de film die het best het topic van deze KO vertegenwoordigd. Confessions is een film die zcih wel kan aarden bij allerlei soorten filmliefhebbers, Tenshi no Tamago heeft dat veel minder en is typisch voer voor de uitgesproken fan.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat mensen die Confessions boven Tenshi no Tamago prefereren geen uitgesproken fans van Aziatische films zijn.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Winnaar Aziatische Cinema Knock - Out 2011:

Mooie winnaar, niet een directe favoriet van tevoren voor mij, maar vanaf de laatste 8 (na Dead Leaves) toch zeker wel. Is al eens eerder een KO finale beslist zonder het benodigde stemmenaantal te halen?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Misschien toch maar eens een herkansing geven nadat ik hem een keer na een kwartier had uitgezet. In elk geval een verrassende winnaar.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Jammere uitslag van de finale 
Maar bedankt voor de geweldige organisatie! En daarnaast bedankt voor de vele tips die ik heb opgedaan en nog ga opdoen! 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Verrassende winnaar, dat moet gezegd worden, ook al vind ik het geen superfilm.
Bedankt voor de organisatie!
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
1. Chi Ming Yu Chun Giu (2010)
2. Hazard (2005)
3. 3-4x Jûgatsu (1990)
4. Kikujirô no Natsu (1999)
5. 46-Okunen no Koi (2006)
6. 2046 (2004)
kwart. Dolls (2002)
halve. Tonari no Totoro (1988)
finale. Kokuhaku
Niet de makkelijkste battles. Zaten ook 2 van mijn favorieten bij.