- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
3+, 2- Wel easy on the eyes maar helaas veel meer meisje dan vrouw en daardoor niet echt aantrekkelijk.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
On another note: waarom plaatsen jullie eigenlijk niet gewoon filmpjes in plaats van afbeeldingen? Of ik daarin een uitzondering ben weet ik niet, maar ik vind schoonheid doorgaans veel beter tot zijn recht komen in film dan op afbeeldingen (dat gold ook zeker voor Constance Rousseau imo).
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
On another note: waarom plaatsen jullie eigenlijk niet gewoon filmpjes in plaats van afbeeldingen? Of ik daarin een uitzondering ben weet ik niet, maar ik vind schoonheid doorgaans veel beter tot zijn recht komen in film dan op afbeeldingen (dat gold ook zeker voor Constance Rousseau imo).
. Al zou ik voor een .gif gaan. Al wordt je er niet bij iedereen vrolijker van).
Leeuwendeel is niet fotogeniek, foto zegt idd niet zo veel.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik denk dat niet van alle actrices die hier neergezet worden, een mooie gif is. Ik ben tevreden met foto's. Even googlen of youtuben en je weet meer.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dat is zo. Van Constance Rousseau kon ik bijvoorbeeld geen filmpje vinden (niet uit Simon Killer althans - verder dan dat heb ik niet gezocht). Maar volgens mij zijn er zat actrices waar je wel een filmpje van kan vinden (een gifje, of anders een scène uit een film op YouTube). Verder beoordeel ik persoonlijk liever een afbeelding of filmpje dan dat ik uitgebreid op internet moet gaan zoeken of de actrice wel "echt" mooi of niet is, maar als jullie daar geen problemen mee hebben is dat uiteraard ook prima.
2-
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Tijd voor weer een cutie.
Taylor Spreitler
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
0+. 1-
Lijkt op Ashley Tisdale, maar dan de iets mindere versie.