- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Tja, die FHM fotoserie vond ik dan net weer niet zo geweldig om de een of andere reden. Die fotoserie dat ze op het dek van een cruiseschip staat is aan mij weer wel besteed! 
Of anders deze:
http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Catherine-catherine-bell-271587_1024_768.jpg
Of deze:
http://www.fond-ecran21.com/photos/catherine-bell-022a/Catherine-Bell-022a.jpg
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Oh het was geen FHM, maar Stuff For Men. Ongetwijfeld bijna hetzelfde soort blad. 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Toch grappig. Ik vind vrijwel alle actrices die jullie posten (of op zijn minst de foto's van die actrices) niet mooi; en wanneer ik dan eindelijk wél een actrice mooi vind, zijn jullie het allemaal niet met mij eens. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
4- Nee doe dan maar Mati Diop uit SK.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Toch grappig. Ik vind vrijwel alle actrices die jullie posten (of op zijn minst de foto's van die actrices) niet mooi; en wanneer ik dan eindelijk wél een actrice mooi vind, zijn jullie het allemaal niet met mij eens.
Niet allemaal 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Haha, dat is zo.
En een minderheidsvoorkeur heeft natuurlijk ook voordelen: meer keuze!
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Deze dame krijgt van mij ook het voordeel van de twijfel, niet 100%, maar toch wel een + van mij.
4+ 6- dus
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Oh, er komt zowaar nog een comeback ook! Als ik aan jullie plusjes nou ook nog even de mijne toevoeg (vroeger was dat in ieder geval toegestaan), dan is het zelfs al 5+. 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
4- Nee doe dan maar Mati Diop uit SK.
Wel vreemd, in Simon Killer (en ook 35 Rhums) denk je ja, maar als je dan later verder zoekt valt het weer tegen 
9+, 8-
Overduidelijke plus, dankzij Simon Killer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wel vreemd, in Simon Killer (en ook 35 Rhums) denk je ja, maar als je dan later verder zoekt valt het weer tegen 
Maar even gegoogled en inderdaad
. Je wordt bedankt!
.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dit is dan weer absoluut niet mijn type. 
1-