- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
2- (eerste foto mooi, maar daarna rap bergafwaarts)
Mila Kunis is gewoon eye candy. In 'Forgetting Sarah Marshall' op haar allermooist.
Meeste stemmen gelden. Klaar. 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
3+ (op basis van de foto's met donker haar in de link)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
3+, 1- Al is de laatste foto wel mooi, voor de rest: who let the dogs out
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
8+. 2- (maar klopte het nou dat de plaatser niet mag stemmen?
)
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Is dat zo? Hoe zijn trouwens de oude topics op te zoeken (#1, #2 etc.)?
7+ 2- is het dan.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
7+ 2- is het dan.
Meestal staat op de eerste pagina van het topic wel een link naar het vorige topic.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
7+ 2- is het dan.
Regel van het begin, toen werd het wel wat serieus genomen (met klassementen enzo).Lijkt me dat je nu gewoon kan stemmen, ook al is het 9 van de 10 keer zo dat de plaatser degene die hij plaatst aantrekkelijk vindt en geef je dus al een plus. Al kan je w.m.b. gewoon je eigen geplaatste foto's plussen hoor.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Meestal staat op de eerste pagina van het topic wel een link naar het vorige topic.
Die gaat maar terug tot #3, daarna is er geen #2 of 1 te vinden, ook via zoeken naar topics niet.
Regel van het begin, toen werd het wel wat serieus genomen (met klassementen enzo).Lijkt me dat je nu gewoon kan stemmen, ook al is het 9 van de 10 keer zo dat de plaatser degene die hij plaatst aantrekkelijk vindt en geef je dus al een plus. Al kan je w.m.b. gewoon je eigen geplaatste foto's plussen hoor.
Dat lijkt mij ook, anders zou ik haar niet plaatsen. Als er echt een score werd bijgehouden zou die ene stem net het verschil kunnen maken. Nu lijkt het meer voor de lol te zijn om te kijken wie er met je eens is of niet.
Ik laat de 7+ gewoon staan, Emma staat er nu alleen voor! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daarom, gewoon tijdverdrijf. Gewoon stemmen voortaan, je komt er nu nog even mee weg 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Het wordt tijd voor een Knock-Out mooi(st)e actrices. Is weliswaar al eens gedaan (2008 volgens mij), maar inmiddels heel wat vrouwelijk schoon bijgekomen. Is hier animo voor?
@Riesma
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het wordt tijd voor een Knock-Out mooie actrices. Is weliswaar al eens gedaan (2008 volgens mij), maar inmiddels heel wat vrouwelijk schoon bijgekomen. Is hier animo voor?
@Riesma
Wat mij betreft wel, is inderdaad ook al een tijd geleden. Ook eindelijk een KO die mijn aandacht vast kan houden
.