- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik weet niet waarom, maar sinds ik gestopt ben met roken (*ja, echt voorgoed, ik moet er echt niet meer aan denken om ooit nog een staafje áán te steken), heb ik echt een bepaalde aversie tegen rokende mensen ontwikkeld. Ik vind dat iedereen acuut moet stoppen.. Daarom alleen voor de 2 foto's zonder, een +..
5+, 4- dus.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
10+ (meteen voor de rest gedaan
)
Zeker top 3 materiaal 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2+, 1- Soms knap, aan de andere kant vaak ook crackwhore achtig. Mooi haar maar haar ogen zijn te groot. Ook iets in haar gezicht wat nogal vreemd oogt maar er op sommigen foto's niet aanwezig is. Move along people, there's nothing to see here.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Met de juiste kleding en opmaak, zeker wel een mokkel. Zonder, ja ach, zoals de meesten niet heel geweldig. Toch +1 omdat ik haar het vaakst in die juiste omstandigheden zie.
3+
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Nog even terugkomend op Mila Kunis, ik zou een - hebben gegeven maar ik ben al te laat. Ik vraag me dan ook al jaren af waar die Kunis-hype vandaan komt ("mooiste vrouw ter wereld bla bla")? Ik zal wel iets over het hoofd zien ofzo...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nog even terugkomend op Mila Kunis, ik zou een - hebben gegeven maar ik ben al te laat. Ik vraag me dan ook al jaren af waar die Kunis-hype vandaan komt ("mooiste vrouw ter wereld bla bla")? Ik zal wel iets over het hoofd zien ofzo...
Lijkt inderdaad een bepaalde buzz zijn geweest. Denk dat vooral de photoshoots (waar er wel wat sterke van waren) daar verantwoordelijk voor zijn, wat betreft candids en appearances zijn niet om over naar huis te schrijven.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Ik zie het ook niet hoor, ze zou niet eens in de buurt van mijn top 100 komen...