- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Eens zien hoe een van de grootste sexsymbolen van weleer het vandaag de dag doen...

gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Dit zal Bo Derek zijn?!
1+
Edit: Ik krijg geen toestemming van MM om een nieuw topic te beginnen of om een bestaand topic in een nieuw jasje te steken, want ze vinden dat er 'al genoeg vleeskeuring' hier op MM is.
Het zij zo. Jammer.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
6- Dat een sexsymbool? Really?
Ik kan het me van haar overigens vele malen beter voortellen dan bijvoorbeeld Marilyn Monroe. Ze heeft misschien niet de charmes van Marilyn, maar qua uiterlijk en lichaam is ze vele malen mooier. Maar dat is mijn bescheiden mening (en van een héle grote groep mannen in de jaren '70) 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Ik kan het me van haar overigens vele malen beter voortellen dan bijvoorbeeld Marilyn Monroe. Ze heeft misschien niet de charmes van Marilyn, maar qua uiterlijk en lichaam is ze vele malen mooier. Maar dat is mijn bescheiden mening (en van een héle grote groep mannen in de jaren '70)
Bo Derek krijgt dan wel een plusje, bij Monroe komt ze nog maar aan haar knieën wat uitstraling betreft. Monroe is pure magie! 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Tja smaken verschillen gelukkig! 
Monroe is naar mijn mening zeer zwaar overrated.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3128 votes
Michelle Philips/Michelle Gilliam

Ze heeft geacteerd maar de meesten zullen haar hiervan kennen: YouTube - California Dreamin - Mamas & The Papas
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ze heeft wel iets, maar niet meteen dat ik denk, 'wauw'.
0+. 2-